وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 29 دى 1393 ساعت 09:41   |   کد مطلب: 12246
به همت نماینده مردم قهاوند در مجلس شورای اسلامی
نشست شهردار قهاوند با معاون وزیر کشور برگزار شد
در این دیدار مسائل و مشکلات مربوط به بخش های مدیریت شهری و مدیریت روستائی نظیر تامین منابع مالی پایدار شهرداری ها و دهیاری ها توسط حاضران مطرح شد.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری جهاد پرس نشست شهرداران ،قهاوند، همدان ، فامنین با معاون وزیر کشور برگزار شد که در این جلسه مسائل و مشکلات مرتبط با مدیریت شهری حوزه انتخابیه همدان در نشست نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور و ریاست سازمان شهرداری ها و دهیاری ها با حضور شهرداران حوزه انتخابیه همدان بررسی شد.

شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای همدان، فامنین، قهاوند، جورقان و مریانج به دعوت امیر خجسته نماینده همدان و فامنین در خانه ملت با خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور دیدار کردند.

در این دیدار مسائل و مشکلات مربوط به بخش های مدیریت شهری و مدیریت روستائی نظیر تامین منابع مالی پایدار شهرداری ها و دهیاری ها، توسعه گردشگری شهری و روستائی، حمل و نقل عمومی شهری، مدیریت پسماندهای شهری و روستائی، توسعه فضای سبز شهری و روستائی و مسائل اساسی مرتبط با شهرداریها و دهیاریها توسط حاضران مطرح شد.

در ادامه شهرداران شهرهای حوزه انتخابیه همدان دیدگاههای خود را در خصوص مسائل مطرح در حوزه مدیریت شهری و روستایی و نیز مسائل مربوط به حوزه شهری خود را با معاون وزیر مطرح کردند.

برنامه ریزی برای تحقق مدیریت واحد شهری و شناسایی درآمدهای پایدار برای شهرداریها، ضرورت پشتیبانی از شهرداریهای کوچک و شهرها و روستاهای مناطق کمتر توسعه یافته، توزیع عادلانه اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده، ضرورت نظارت صحیح بر عملکرد شهرداریها و دهیاریها و شوراها و شفاف شدن نحوه نظارت بر هزینه کرد شهرداریها و دهیاریها، ضرورت انتقال تجربیات موفق شهرداریهای کشور به یکدیگر و ضرورت بهبود اطلاع رسانی اقدامات شهرداریها از دیگر موارد مطرح شده از سوی شهرداران در این دیدار بود.

دیدگاه شما