وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 4 ارديبهشت 1394 ساعت 10:34   |   کد مطلب: 14073
 رسیدگی به پرونده تنبیه بدنی دانش‌آموز دختر
معاون استاندار همدان گفت: شاهد حساس شدن افکار عمومی نسبت به مسئله تنبیه دانش‌آموز دختر روستای قره رود بودیم چراکه تنبیه این دانش‌آموز به گونه‌ای بوده که کار وی به بیمارستان کشیده شده و پس از چند روز بستری شدن مرخص شده است.

به گزارش نافع،  محمدابراهیم الهی تبار درباره تنبیه بدنی دانش‌آموز دختر روستای قره رود اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان همدان به موقع در این مورد ورود پیدا کرده و معلم خاطی را تعلیق کرده است.

وی با اشاره به اینکه روند رسیدگی به پرونده تنبیه بدنی ادامه دارد، افزود: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از دانش‌آموز عیادت کرده و از آخرین وضعیت این دانش‌آموز مطلع شد.

الهی تبار بیان کرد: بحثی درباره مشکلات جسمانی دانش‌آموز مطرح بود که دانش‌آموز دچار مقداری تشنج بوده و می‌گویند که این دانش‌آموز دختر دچار عارضه قبلی بوده است.

وی با اعلام اینکه پرونده معلم خاطی در حال رسیدگی است ولی این آموزگار منکر این اتفاق شده است، عنوان کرد: افکار عمومی نسبت به این مسائل حساس بوده و آن را پیگیری می‌کند و از این رو در صورت اثبات تنبیه بدنی با فرد خاطی برخورد جدی صورت می‎گیرد.

روز آخر فروردین ماه امسال خبری به نقل از مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان مبنی بر تنبیه بدنی یکی از دانش‌آموزان دختر روستای قره رود استان همدان روی خروجی یکی از منابع خبری کشور قرار گرفت.

پس از انتشار این خبر، شاهد حساس شدن افکار عمومی نسبت به مسئله تنبیه دانش‌آموز دختر روستای قره رود بودیم چراکه تنبیه این دانش‌آموز به گونه‌ای بوده که کار وی به بیمارستان کشیده شده و پس از چند روز بستری شدن مرخص شده است. با گذشت چند روز از این اتفاق مردم و افکار عمومی از مسئولان استان و اداره کل آموزش و پرورش استان همدان انتظار دارند که با فرد خاطی برخورد جدی داشته باشند.

منبع:تسنیم
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما