وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 26 فروردين 1394 ساعت 10:59   |   کد مطلب: 13914
ارتقاء شاخص شفافیت و اعتماد عمومی از اولویت‌های مهم ارشاد در سال 94 است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ارتقاء شاخص شفافیت و اعتماد عمومی از اولویت‌های مهم ارشاد در سال 94 برشمرد

به گزارش نافع، فاضل عبادی اظهار کرد: در راستای اجرای اصول و سیاست‌های فرهنگی اداره کل، اولین اولویت سرمشق قرار دادن دیدگاه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری، توجه به برنامه‌های دولت تدبیر و امید و مد نظر قرار دادن قوانین فرداستی در همه فعالیت‌هاست.

وی صیانت از حقوق مردم و ارتقا سلامت اداری را امری مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی، ساماندهی، حمایت از توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری بخش خصوصی، توسعه مشارکت اهالی فرهنگ و هنر در فعالیت‌ها و استفاده از ظرفیت‌های ویژه شهرستان‌ها و استان از جمله موادری است که در اصول و سیاست‌های فرهنگی این اداره کل در سال 94 مورد توجه قرار گرفته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سالم‌سازی فضاهای فرهنگی را از دیگر اولویت‌های این اداره کل در سال جاری برشمرد و گفت: تلاش می‌کنیم امسال در کنار اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در مجتمع‌ها، سالم‌سازی و زیباسازی این فضاها نیز مد نظر قرار بگیرد.

عبادی ارتقای کیفیت برنامه‌ها، شفاف‌سازی و جلب اعتماد عمومی را از دیگر اولویت‌ها عنوان کرد و افزود: با ارتقای شاخص‌ها و تقویت تشکیلات درون‌سازمانی، گام موثری در راستای توسعه فرهنگی و هنری استان برداشته خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه فراهم کردن زمینه رشد فکری و احترام به حقوق دیگران از وظایف ما به شمار می‌رود، تصریح کرد: در کنار این موارد صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری نیز باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما