وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 24 فروردين 1394 ساعت 10:48   |   کد مطلب: 13868
	بزرگترین حسن مذاکرات اعتراف به حق مسلم ایران اسلامی است
مسئول مرکز پژوهش و شورای شهرهمدان گفت:تمام دنیا اعتراف کردند که انرژی هسته ای ایران صلح آمیز است و ایران هیچ گونه صلاح هسته ای و اتمی ندارد وبه دنبال تولید صلاح هسته ای هم نیست.

به گزارش نافع، به نقل از شبنم ها، نرگس نور الله زاده با اشاره به تشکیل کنسرسیوم اتمی غرب اظهار داشت:این موضوع که دنیا پذیرفت ایران به دنبال ساخت صلاح هسته ای نیست خوب است اما اگر به بحث های تخصصی این موضوع بنگریم خواهیم دید که  غرب همیشه به دنبال این بوده که جلوی پیشرفت ایران اسلامی را بگیرد.

وی با بیان این که طبق اظهارات غرب آنها دنبال تشکیل یک کنسرسیوم اتمی هستند افزود:گفته شده که در این کنسرسیوم قرار است اقدامات جدید هسته ای صورت گیرد.

 نور الله زاده ادامه داد که اگر محدودیت های ده ساله از این بابت است که بعد از ده سال دوباره تحریم های جدیدی را بر ملت شریف ایران اعمال کنند مطلوب نیست.

عضو شورای شهر همدان افزود: به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت ایران در بحث هسته ای امروز برابر با دنیا است و اگر این محدویت ها از جمله آب سنگین اراک و... ادامه پیدا کند ما از علم دنیا عقب می مانیم.

نورالله تصریح کرد:که ما به این توافق خوش بین نیستیم چرا که  مطمئن هستیم دشمنان به فکر پیشرفت ما نیستند و از پیشرفت کشور ما و اسلام هراس دارند و می خواهند کنترل کشور ایران را به دست بگیرند .

وی افزود اما این موضوع که ما به دنیا بقبولانیم  هدف ما از پیشرفت انرژی صلح امیز هسته ای دست یابی به فناوری و علم روز است موفقیتی است که درتوافق به آن دست یافته ایم چرا که  بحث هایی که اکنون در کشور های غربی به دنبالش هستند این است که  می خواهند ایران را یک کشور بی تمدن، جنگ ستیز، موافق و حامی تروریست معرفی کنند.

نورلله زاده بیان داشت: مذاکرات به دنیا نشان داد که ایران دارای تمدن بسیار بالایی است ونه تنها به دنبال جنگ و خونریزی نیست بلکه در مقابل تروریست ها نیز ایستادگی می کند و این مذاکرات فرصت بسیار خوبی برای  نمایش قدرت ایران  در بحث فرهنگ تمدن ها است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما