وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 18 فروردين 1394 ساعت 22:39   |   کد مطلب: 13786
تبدیل حمامی در روستای خان‌آباد کبودرآهنگ به خانه ورزشی
رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری همدان از تبدیل حمام‌های غیرقابل استفاده روستاها به خانه ورزشی خبر داد و گفت: برای شروع این کار حمامی را در روستای خان‌آباد کبودراهنگ به خانه ورزشی تبدیل کرده‌ایم.

به گزارش نافع،مهرداد نادری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال جام نوروز در سطح استان اظهار داشت: در ابتدای سال جدید و در تعطیلات نوروز بر اساس روال گذشته در 9 شهرستان استان موفق به برگزاری مسابقات فوتبال جام نوروز شدیم.

وی ادامه داد: در این 9 شهرستان قریب به 40 روستا که دارای تیم فوتبال هستند با هم به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری همدان تصریح کرد: از آغازین روزهای سال تا قبل از اتمام تعطیلات تمام مسابقات در هر 9 شهرستان به اتمام رسید و هر شهرستان تیم‌های برتر خود را معرفی کرد.

وی با اشاره به فواید برگزاری این مسابقات گفت: برگزاری این چنین مسابقاتی می‌تواند به شناسایی ورزشکاران روستایی کمک شایانی کند.

نادری‌فر ادامه داد: در سال گذشته نیز چندین بازیکن به تیم‌های باشگاهی همدان
پیوستند که به طور حتم در سال جاری تعداد بیشتری از این بازیکنان راهی تیم‌ها خواهند شد.

وی افزود: به تیم‌های برتر در تمام شهرستان‌های استان از سوی این هیئت جوایز نفیسی اهدا شد.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری همدان توسعه ورزش روستاها را در سال جدید از اولویت‌های این هیئت دانست و خاطرنشان کرد: روستاهایی که می‌توانند بازی‌های بومی و محلی برگزار کنند را حمایت می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه ورزش روستاها باید رونق بیشتری بگیرد، ابراز داشت: در روستاها استعدادهای نهفته زیادی وجود دارد که باید شکوفا شود که در سال جدید به دنبال شناسایی این استعدادها هستیم.

نادری‌فر از تبدیل حمام‌های غیرقابل استفاده روستاها به خانه ورزشی خبر داد و گفت: برای شروع این کار نیز حمامی را در روستای خان‌آباد کبودرآهنگ به خانه ورزشی تبدیل کرده‌ایم.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما