وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 14 اسفند 1393 ساعت 09:05   |   کد مطلب: 13321
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان:
1650 پایگاه در هفته نیکوکاری در استان همدان برپا می شود
1650 پایگاه در هفته نیکوکاری در استان همدان برپا می شود/پیش بینی جمع آوری 2 میلیارد تومان کمک مردمی
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری یک هزار و 650 پايگاه برای جمع‌آوري كمك‌هاي مردمي در استان همدان برپا شده و می شود.

به گزارش نافع، علی نامدار»  در گفت و گو با خبرنگار رودآور، در حاشیه مراسم جشن نیکوکاری در مدرسه دخترانه شهید سلیمی تویسرکان، با اشاره به این‌که امسال ایام جشن نیکوکاری و سالگرد تأسیس کمیته امداد با ایام فاطمیه تقارن دارد، گفت: در این راستا برنامه‌های امسال با شعار «اکرام فاطمی و شور نیکوکاری» اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه به کمک رسانی این نهاد در تمامی ابعاد به مددجویان تحت پوشش خود، گفت: یک هزار و 650 پايگاه برای جمع‌آوري كمك‌هاي مردمي در استان همدان برپا شده  و می شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان همچنین با اشاره به اینکه یک هزار و 350 پایگاه در سطح مدارس برای جمع آوری کمک های مردمی در هفته احسان و نیکوکاری فعال است، از دایر شدن  140 پايگاه در ميادين و خيابان‌هاي اصلي در روزهای پنج شنبه هفته جاری 160 پایگاه در مصلا‌هاريال مساجد و پایگاه های بسیج استان همدان خبر داد.

نامدار ارزش کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خیراندیش استان در سال گذشته را بیش از یک میلیارد و 500 هزار تومان اعلام کرد و افزود: در جشن نیکوکاری امسال پيش‌بيني‌ كمك دو ميليارد  مردم خير استان به محرومان شده است.

«جواد اسدبیگی» مدیر آموزش و پرورش تویسرکان نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور،گفت: ما ملت ایران در همه امور کشور به ویژه در جشن نیکوکاری و کمک به مستمندان متحد هستیم.

وی اظهار کرد: دانش آموزان نقش مهم و موثری در ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه و نهادینه کردن آن ایفا می کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما