وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 12:26   |   کد مطلب: 13257
استقرار پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی همدان از 13 و 14 اسفندماه
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان، از برگزاری جشن نیکوکای و پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی استان در13 و 14 اسفند ماه در استان خبر داد.

به گزارش نافع، علیرضا ابراهیمی، گفت: تاکنون 22 مرکز نیکوکاری در استان با هدف واگذاری امور مردم به مردم و مدیریت احسان و نیکوکاری با کمیته امدادو تعامل با موسسات، ارگان ها، مساجد، ادارات و ...  راه اندازی شده است.

 

وی افزود: در بحث کمک به نیازمندان و محرومین جامعه اولویت اصلی ما در بحث امور آموزشی و ارائه خدمات به این اقشار است.

 

وی با بیان اینکه در هفته احسان و نیکوکاری  برنامه های متنوع و مختلفی در این استان برگزار می شود، اظهار داشت: افتتاحیه و اختتامیه آموزشگاه های قالی بافی ، افتتاح پروژه های زکات ، تجلیل از رابطین فرهنگی مدارس ، تجلیل از کارآفرینان و خیرین و همچنین در ایام آخر هفته نیز برگزاری جشن نیکوکاری است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان ادامه داد: تعداد یک هزار و 650 پایگاه برای جشن نیکوکاری پیشبینی شده که از این تعداد یک هزار و 350 پایگاه در مدارس سطح استان ، 160 پایگاه در واحدها بسیج و مساجد استان و 140 پایگاه نیز در معابر عمومی تعبیه شده است.

 

ابراهیمی ادامه داد:جشن نیکوکای و پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی 13 و 14 اسفند ماه جاری در سراسر استان و 15 اسفند در محل پایگاههای نماز جمعه مستقر هستند.

منبع:شبستان

پایان پیام/ح

دیدگاه شما