وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 12:29   |   کد مطلب: 13159
نخستین آزمون استاندارد بین‌المللی زبان انگلیسی در همدان برگزار می‌شود
مرکز آزمون استاندارد بین‌المللی زبان انگلیسی IELTS با مجوز رسمی از IDP استرالیا در دانشگاه آزاد همدان راه اندازی شد.

به گزارش نافع، رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد همدان در این‌باره گفت: دانشگاه آزاد همدان به عنوان تنها نماینده برگزاری آزمون رسمی 'IELTS' در استان همدان با مجوز رسمی IDP استرالیا و تحت نظارت مرکز آزمون زبان‌های خارجی دانشگاه آزاد توانست مجوز برگزاری آزمون ایلتس را دریافت کند.

علی غلامی‌مهرداد بیان کرد: تمامی مراحل اجرایی مربوط به برگزاری آزمون از لحظه ثبت‌نام تا صدور کارنامه، شامل برگزاری آزمون، هیات ممتحنه، مراقبین، تصحیح اوراق، ارزیابی مهارت‌های گفتاری، شنیداری، نوشتاری و خواندن(Speakin, lessoning, Writing و (Reading بر عهده مرکز آزمون IELTS دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با بیان این مطلب که نخستین آزمون استاندارد بین‌المللی زبان انگلیسی 29 فروردین سال 94 در شهرهمدان برگزار خواهد شد، افزود: نتایج این آزمون 12 اردیبهشت ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی results.ielts.org اعلام می‌شود.

غلامی تاکید کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند تا 11 اسفند به صورت آنلاین روی وب سایت ielts.iauset.com اقدام کنند.

لازم به ذکر است؛ آزمون آیلتس به منظور سنجش میزان آمادگی داوطلبان برای ادامه تحصیل، فراگیـری مهارت‌هـای تخصصـی یـا کار و اقامـت در کشـورهـای انگلیسی‌زبان طراحی شـده است.

ایـن آزمون به صورت مشترک از طرف دانشگاه کمبریج، کنسول بریتانیـا و مرکز آیلتس استرالیا در بیش از 500 مرکز در 120 کشور جهان برگزار شده و سالانه چیزی حدود یک و نیم میلیون نفر در آن شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

امکانت بسیار خوبی فراهم شده بود و در رقابت با موسسه های برگزار کننده تهران(ایرسافام) چیزی کم نداشت من نمره مورد نیازم رو گرفتم ولی اگر قرار بود دوباره امتحان بدم باز هم همدان رو انتخاب میکردم9

دیدگاه شما