وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 08:49   |   کد مطلب: 13026
اشتغال زایی 30هزارنفری با فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد فامنین
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد فامنین یکی از ظرفیت های اقتصادی این استان به شمار می رود که با فعال شدن این منطقه برای 30 هزار نفر شغل ایجاد می شود.

به گزارش نافع، امیرخجسته در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: طرح احداث منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد شهرستان فامنین از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به همدان است که با گذشته 10 سال از تصویب این طرح هنوز اجرایی نشده است.

وی در ارتباط با راه آهن همدان - تهران نیز گفت: با پیگیری مسوولان استانی و موافقت و همراهی وزیر راه و شهرسازی هفته گذشته 30 هزار تن ریل به این طرح ملی اختصاص یافت.

خجسته افزود: 15 کیلومتر از آزاد راه همدان - ساوه باقی مانده است که قرار شد در 60 روز از فصل کاری سال آینده این طرح تکمیل و بهره برداری شود.

با توجه به اقدامات صورت گرفته در زمینه جذب سرمایه گذار، همدان می تواند پایلوت اقتصاد مقاومتی شود.

وی افزود: با برگزاری همایش سرمایه گذاری در همدان، 25 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شد و یک فعال تجاری برای سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد ریالی در استان اعلام آمادگی کرد.

وی بیان کرد: روند رو به رشد توسعه بیانگر این است که افق روشنی پیش روی همدان است و امید می رود این سرمایه گذاری ها زمینه ایجاد فرصت های شغلی را فراهم کند.

وی با تقدیر از حضور چشمگیر مردم همدان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حماسه تجدید بیعت دوباره با ولایت فقیه و یک گردهمایی بزرگ برای قدرت نمایی در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی بود.

وی خدمات صورت گرفته از سوی دولت یازدهم در بخش بهداشت و درمان را شایسته تقدیر دانست و اظهار کرد: وزیر بهداشت و درمان لذت خدمت صادقانه را به کام مردم چشاند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: با اجرای طرح نظام سلامت، ملت ایران بعد از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب لذت شیرین خدمت را چشیدند.

وی اضافه کرد: وقتی با مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان ها لبخند رضایت بیمار و خانواده هایشان را می بینیم خوشحال و امیدوار می شویم.

خجسه تاکید کرد: ایران اسلامی کشوری دارای ثروت های فراوان و ظرفیت های بیشمار است بنابراین کسی نباید در این کشور مشکلی احساس کند.

اجرای طرح تحول نظام سلامت از نیمه اردیبهشت ماه سالجاری همزمان با سراسر کشوردر 16 بیمارستان دولتی همدان کلید خورد و یک هزار میلیارد ریال یارانه سلامت نیز در این راستا به بیمارستان های استان همدان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما