وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 22:55   |   کد مطلب: 13269
رئيس كميسيون اقتصاد، سرمايه‌گذاري و گردشگري شوراي شهر همدان:
جاذبه های گردشگری همدان نیازمند اطلاع رسانی است
جاذبه های گردشگری همدان نیازمند اطلاع رسانی است
رئيس كميسيون اقتصاد، سرمايه‌گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر همدان گفت: جاذبه های گردشگری این شهر نیازمند اطلاع رسانی است و شهرداری در این زمینه باید با قوت وارد شود.

به گزارش نافع،  محمد تبريزي در نشست كميسيون اقتصاد، سرمايه‌گذاري و گردشگري شورا كه با حضور شهردار، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مديرعامل سازمان سرمايه‌گذاري شهرداري همدان برگزار شد، گفت: وجود جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی بی نظیر در این شهرموجب شده است شهر همدان یکی از قطب های گردشگری غرب کشور باشد.

وی افزود: انتظار می رود برنامه های ستاد با رعایت شعائر دینی و مذهبی به لحاظ تقارن با ایام فاطمیه به گونه ای برگزار شود که نوروز سال آینده رونق سفرها و ماندگاری مسافران و گردشگران به مراتب بیشتر از سال جاری باشد.

تبریزی با تاکید بر اینکه زیرساختهای گردشگری باید در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین آماده شود، اظهار کرد: اسکان مسافران در جذب و ماندگاری گردشگران بسیار تاثیر گذار است و این مقوله باید مورد توجه واقع شود.

رئيس كميسيون اقتصاد، سرمايه‌گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر همدان با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی از خدمات ستاد استقبال از نوروز افزود: با توجه به اینکه همه ساله در ایام نوروز مسافران و گردشگران زیادی به شهر تاریخی همدان سفر می کنند براین اساس لازم است همه نوع خدمات از جمله بستر انجام فرایض دینی برای آنها فراهم و آماده شود.

تبریزی با انتقاد از بسته بودن درب مساجد در خارج از ساعات نماز گفت: ضروری است غبار روبی مساجد در راستای ارائه خدمات جهت اقامه نماز مسافران و گردشگران نوروزی در ساعات مختلف روز، در برنامه های ستاد قرلحاظ شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه‌ها

ممنون که جاذبه های همدان رو معرفی میکنید ما هم یک مرکزی راه انداختیم که هم جاذبه های همدان رو معرفی کردیم و هم به مسافرین و گردشگرایی که به همدان میان خدمات اسکان و اجاره سوئیت روزانه ارائه میدیم خواستم از مطالب خوبتون تشکر کنم و اینکه بگم با اجازتون قسمتی از مطالب شما جهت درج در وبسایتمون به آدرس https://siutehamedan.ir کپی شد ممنون میشیم تایید بفرمایید

دیدگاه شما