وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 07:38   |   کد مطلب: 12991
ستاداسکان آموزش و پرورش همدان غیرفرهنگیان را در ایام نوروز نمی پذیرد
رییس اداره تعاون آموزش و پرورش استان همدان گفت: بر اساس بخشنامه ای که از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابلاغ شده ستاد اسکان آموزش و پرورش در نوروز امسال تنها موظف به پذیرش فرهنگیان است.

به گزارش نافع، علی علیان  روز سه شنبه در نشست ستاد تسهیلات نوروزی همدان افزود: در ایام نوروز سال های گذشته و تابستان امسال مدارس به غیر از فرهنگیان، کارمندان دولت و غیرفرهنگیان را نیز در مدارس اسکان می دادند اما در ایام نوروز امسال تنها موظف هستند فرهنگیان را پذیرش کنند.

وی ادامه داد:اگر ظرفیت مدارس خالی باشد تنها از مدارس درجه 3 می توان برای پذیرش غیرفرهنگیان و کارمندان دولت استفاده کرد.

علیان از تشکیل ستاد اسکان آموزش و پرورش برای ایام نوروز خبر داد و افزود: امسال برای اولین بار شهرهای اطراف همدان از جمله گل تپه، بهار، لالجین و قهاوند به عنوان پشتیبان همدان قرار می گیرند و اگر ظرفیت مدارس همدان تکمیل شد مسافران به سمت این شهرها هدایت خواهند شد.

وی از تهیه نقشه راهنمای شهر همدان خبر داد و افزود: این نقشه در اختیار سایر شهرها قرار گرفته تا قبل از ورود به همدان از مکان های اسکان آموزش و پرورش مطلع شوند.

علیان از تجهیز مدارس برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: علاوه بر مدارس ، خوابگاه ها، اردوگاه ها و خانه معلمان نیز آماده پذیرش فرهنگیان در ایام نوروز است.

رییس آموزش و پرورش ناحیه دو همدان نیز با بیان اینکه 572 کلاس درس در ایام نوروز آمادگی پذیرش فرهنگیان را دارد گفت: 50 درصد از کلاس ها هیچ گونه امکاناتی ندارند که در صورت نیاز برای پذیرش مورد استفاده قرار می گیرد.

'محمد باب الحوائجی' افزود: دستگاه های اجرایی برای تجهیز مدارسی که فاقد امکانات هستند به آموزش و پرورش کمک کنند.

رییس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان نیز گفت: این ناحیه 33 مدرسه درجه یک ، 70 مدرسه درجه دو و 13 مدرسه درجه سه را برای ایام نوروز برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته است.

'بهمن پارسا فر' افزود: 20 کمپ در اردوگاه شهدای فرهنگی و 20 اتاق ویژه و مخصوص در مجتمع میلاد نور آماده پذیرش فرهنگیان در ایام نوروز امسال است.

منبع:ایرنا
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما