وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 11:57   |   کد مطلب: 12828
اقشار مختلف مردم امروز حضورشان را در خیابان‌های شهرقهاوند به دشمنان نشان داده‌اند و با اقتدار از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

به گزارش نافع،به نقل از پایگاه خبری جهاد پرس،ساعت ۱۰:۰۰امروز صبح مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن به طور همزمان با سراسر کشور  در بخش قهاوند با شکوهی خاص برگزار شد.

همزمان با شروع راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور، مردم همیشه در صحنه قهاوند اعم از پیر و جوان، زن و مرد در حالی که بارش باران این نعمت الهی در حال باریدن بود، با مشت‌های گره کرده و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» جنایت‌های شیطان بزرگ آمریکا را محکوم و با حضور خود، ولایت‌مداری‌شان را به جهانیان ثابت کردند.
پیر و جوان، مرد و زن، کودکان، خردسالان و سالمندان، ایثارگران، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا، کارکنان دولت، دانشجویان، دانش‌آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم امروز حضورشان را در خیابان‌های شهرقهاوند به دشمنان نشان داده‌اند و با اقتدار از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.
طنین شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر استکبار» فضای شهر را پر کرده است، شعار زیبای «الله اکبر»، «لااله الا الله محمد رسول الله»، «لبیک یا رسول‌الله»، «خامنه‌ای رهبر است دشمن او ابتر است» و «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» جلوه‌ای از دفاع مردم از آرمان‌ها و مقدسات بود.
در آغاز رسمی مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن همچنین فریاد «لبیک یا رسول‌الله» سر می‌دهند و با در دست گرفتن پرچم‌های «لبیک یا رسول‌الله» اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام را محکوم کردند.
سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن قهاوند امروز حجت‌الاسلام حاج حسین محققی امام جمعه شهر قهاوند بود.

دیدگاه شما