وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 16 بهمن 1393 ساعت 12:18   |   کد مطلب: 12698
ضعف در حوزه های سیاستگذاری گریبانگیر بخش فرهنگی است
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: کادرسازی فرهنگی ضرورت اجتناب ناپذیر جامعه امروز ما است که باید توجه ویژه به آن انجام شود.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام علی دشتکی در نشست اتاق فکر تحقق شعار سال با اشاره به اینکه یکی از مشکلات پیش روی مسائل فرهنگی، کادرسازی است گفت: علاوه بر این مسئله، مسائلی از جمله ضعف در حوزه های سیاست گذاری و برنامه ریزی و به دنبال آن در اجرا نیز گریبانگیر بخش فرهنگی است.

وی، ضرورت توجه ویژه به حوزه قرآن و عترت به عنوان کلید نجات بخش بشریت را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های اقشار تأثیرگذار در جهت حساس کردن اقشار مختلف نسبت به قرآن و عترت به عنوان نیاز حیاتی جامعه حرکت کرد و از کم دقتی و کم کاری در این خصوص اجتناب کرد.

حجت‌الاسلام علی دشتکی با بیان اینکه همه باید دغدغه قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی داشته باشیم اظهار داشت: عمل به قرآن و ترویج عملی دستورات قرآنی موجب تأثیرگذاری بیشتر در سالم سازی فضای فرهنگی جامعه می‌شود.

وی از استادان، قاریان، حافظان و دست اندرکاران امور قرآنی خواست با تمام توان در جهت نشر و گسترش فرهنگ قرآنی در کشور تلاش کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما