وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 18:40   |   کد مطلب: 12672
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر گفت: از 71 مسکن مددجویی ساخته شده در استان همدان 57 واحد آن در ملایر ساخته شده است.

به گزارش نافع،علی کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها، با اشاره افتتاح 57 واحد مسکونی مددکاری کمیته امداد در شهرستان ملایر اظهار داشت: شهرستان ملایر در رتبه اول ساخت مسکن‌های مدد جویی در استان همدان با ساخت 57 مسکن مددجویی است.

وی افزود: در استان همدان 71 واحد مسکن مددجویی ساخته شده است و در شهرستان ملایر 57 واحد مسکن ساخته شده است.

وی با اشاره به اعتبارات این پروژه‌ها عنوان کرد: برای ساخت 57 واحد مسکونی در شهرستان ملایر 17 میلیارد و 137 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر با اشاره به ساخت یک واحد مسکونی در شهر ازندریان با اعتبار  280 میلیون ریال بیان کرد: منزل مددجویی خانم عیدی در شهر ازندریان با 280 میلیون ریال ساخته شد.

وی گفت: این منزل مسکونی در مساحت 150 متر و زیر بنای 100 متر مربع به اجرا در آمده است.

کولیوند با اشاره به اعتبار صرف شده برای این پروژه عنوان کرد: 200 میلیون ریال از این پروژه را خیرین و 80 میلیون ریال آن را دولت کمک کرده است.

وی با اشاره به اعطای سند در پایان طرح به صاحب ملک افزود: پس از تکمیل این واحد مسکونی سند آن به خانم عیدی تحویل داده شد و ایشان درآن ساکن شدند.

 مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر گفت: در بخش جوکار  ملایر 12 طرح مشابه با هزینه یکسان ساخته و تحویل مددحویان کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما