وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 19:10   |   کد مطلب: 12642
سرگرد پاسدار علی رجبی با اشاره به برنامه‌های قابل اجرا در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در قهاوند، از اجرای 70 ویژه برنامه در این ایام توسط بسیج سپاه قهاوند خبر داد.

به گزارش نافع، به نقل از  پایگاه خبری جهاد پرس ،سرگرد پاسدار علی رجبی با اشاره به برنامه‌های قابل اجرا در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در قهاوند، از اجرای ۷۰ ویژه برنامه در این ایام توسط بسیج سپاه قهاوند خبر داد.

فرمانده مرکز مقاومت قهاوند برگزاری ورزش‌های بومی محلی، برگزاری نشست بصیرتی در سطح پایگاه‌های مقاومت، افتتاح ۴ پایگاه مقاومت بسیج را از جمله برنامه‌های دهه فجر توسط بسیج قهاوند عنوان کرد.

رجبی همچنین سرکشی از خانواده شهدا، غبارروبی گلزار مطهر شهدا،  را از دیگر برنامه‌های شاخص سپاه در دهه فجر دانست.

وی در ادامه از دهه فجر به عنوان نقطه عطف تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: با طلوع دهه فجر عدالت و حقیقت و خورشید آزادی و استقلال طلوع کرد و در نهایت جمهوری اسلامی بر تارک جهان درخشید.

فرمانده سپاه قهاوند در پایان با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب را باید در جامعه به ویژه میان جوانان ترویج داد، خواستار بازگو کردن خاطرات ایام انقلاب و تلاش‌های ملت ایران , امام خمینی (ره)در به ثمر رساندن این انقلاب به نسل جدید و آشناسازی آنان با آرمان‌های انقلاب شد.

دیدگاه شما