وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 11:58   |   کد مطلب: 8855
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
حمله آمریکا به داعش راهی برای فریب اذهان عمومیست
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان: حمله آمریکا به داعش راهی برای فریب اذهان عمومی است
امروز آمریکا و دولت‌های غربی به شدت از بیداری ملت‌های مسلمان درهراس بوده و هربار می‌کوشند تا بخشی از جهان اسلام را درگیر سازند.

به گزارش نافع، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: مجموعه اتفاقاتی که از سال 2001 در منطقه خاورمیانه رخ داده مانند جنگ 33 روزه، 22 روزه، 8 روزه، حرکت‌های داعش والنصرت در سوریه و فجایع امروز غزه همه نمونه‌هایی از نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای مبارزه با مسلمانان و نهضت‌های بیداری است.

سردار غلامعلی ابوحمزه افزود: امروز توجه به ارزش‌های اسلامی در جهان، دولت‌های مستکبر به ویژه آمریکا و انگلیس را به وحشت انداخته درحالیکه آن‌ها به دنبال تثبیت نقش خود در منطقه هستند.

وی با اشاره به بمباران گروه داعش به وسیله جنگنده‌های آمریکایی و به دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: تعجبی ندارد که آمریکا چنین حرکتی انجام داده چراکه آمریکا و دولت‌های وابسته به آن به دنبال منافع خود بوده و هرجا که اقتضا کند به هم‌پیمانان خود نیز رحم نخواهند کرد.

ابوحمزه ادامه داد: از طرف دیگر منحرف کردن اذهان عمومی از جنایات گسترده صهیونیست‌ها در غزه، عامل مهم دیگری است که حمله به داعش را در دستور کار دولت آمریکا قرار داده است.

وی با اشاره به خاطرات هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا خاطرنشان کرد: وی اعلام کرده که گروه داعش برای مقابه با جهان اسلام طراحی شده تا ضمن برآورده‌ساختن اهداف این کشور به صورتی عمل کند که نقش آمریکا کمرنگ نشان داده شود.

فرمانده سپاه استان همدان اضافه کرد: مصداق این سخن، حمله داعش به اقلیت‌های مذهبی و مسیحیان در عراق است درحالیکه در سوریه عکس این مطلب صادق بود چراکه امروز منافع آن‌ها چنین‌ اقتضا می‌کند

وی با اشاره به ادامه نبرد غزه و ناکامی رژیم منحوس صهیونیستی نیز تصریح کرد: بیش از یک ماه از این نبرد می‌گذرد، اما مقاومت مردم شجاع غزه، اسرائیل را بیش از گذشته ناتوان و درمانده ساخته و از حرکتی که آغاز کرده، مرحله به مرحله درحال عقب‌نشینی است.

ابوحمزه ادامه داد: آمریکا و دولت‌های غربی نیز در نهایت از گردنه خارج می‌شوند.

وی با اشاره به پافشاری مقاومت غزه بر خواسته‌های خود اظهارداشت: این مطالبات به حق بوده و خروج از محاصره، پایان‌گرفتن حمله صهیونیست‌ها، فراهم‌شدن امکان ماهیگیری، راه‌اندازی فرودگاه و ارتباط آسان با سایر مناطق از خواسته‌های آن‌ها به شمار می‌آید.

 ابوحمزه، پیروزی را سرنوشت مسلم مقاومت غزه دانست و تصریح کرد: با انسجامی که بین غزه و نیروهای مقاومت وجود دارد؛ اسرائیل درنهایت مجبور به تسلیم و قبول خواسته آن‌ها می‌شود چراکه کارآرایی خود را از دست داده و توان مقابله ندارد.

 وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها و یهودیان، شجاعت مردم غزه را نداشته و هر موشکی که به تل‌آویو می‌خورد؛ اضطراب، دلهره و وحشت بزرگی را برای آن‌ها ایجاد می‌کند؛ از این‌رو به ارتش اسرائیل فشار می‌آورند تا تسلیم خواست مقاومت غزه شود.

گفتگو از سمیه مظاهری

 

دیدگاه شما