وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 12:12   |   کد مطلب: 17018
فرمانده کل سپاه پاسداران در همدان:
سوریه خط مقدم جبهه مقاومت است
سوریه پشتیبان جبهه مقاومت اسلامی وخط مقدم مبارزه با توطئه های دشمنان است و امنیت منطقه به نیروی مقاومت این جبهه وابسته است.

به گزارش نافع، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این مطلب در آیین تشییع پیکر سردار شهید همدانی گفت: مقام معظم رهبری، سوریه را خط مقدم جبهه مقاومت نامیده اند و امنیت منطقه غرب آسیا به عنوان کانون جوشش انقلاب اسلامی به محور مقاومت در این جبهه وابسته است.

سرار سرلشکر محمد علی جعفری با بیان اینکه نظام سلطه در منطقه به دنبال سقوط نظام حاکم در سوریه و نفوذ در کشورهای اسلامی هستند، تصریح کرد: سردار همدانی با عمق وجود این خطر را حس کرده و برای دفاع از جریان مقاومت در سوریه حاضر شد.

وی، شهید همدانی را از پرافتخارترین شهدای انقلاب اسلامی دانست و افزود: این شهید بزرگوار پس از عمری مجاهدت در دفاع از حریم اهل بیت(ع)، عمر خود را سپری کرد.

جعفری ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری، این رزمنده قدیمی به آرزوی خود رسید و این ها افراد بزرگی هستند که در پیشگاه خداوند اجر و پاداش داشتهو برای استقلال نظام تلاش کرده اند.

وی اضافه کرد: درود خدا بر او باد که راه شکرگزاری را می دانست و همیشه در صحنه مبارزات حاضر بود.

سردار جعفری با اشاره به سوابق بزرگوار درخشان این شهید والامقام بیان کرد: ایجاد سپاه انصارالحسین(ع) در همدان و حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از نظام  و همراهی با شهید همت و شهید شهبازی بخشی از افتخارات وی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه آل سعود بداند؛ خشم ملت های مسمان بالاخره دامن آن ها را خواهد گرفت، افزود:  به آمریکا اعلام می کنیم که تا آخرین قطره خونمان از انقلاب اسلامی و ملت های مسلمان دفاع خواهیم کرد.

پایان پیام/م.ت

دیدگاه شما