وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 7 دى 1393 ساعت 12:17   |   کد مطلب: 11849
اعدام، کمترین مجازات سران فتنه
سران فتنه در سال 88 حرکت بزرگ ملت ایران را که می‌شد از آن به عنوان نقطه قوتی برای نظام بهره گرفت؛ تضعیف کرده و آب به آسیاب دشمن ریختند.

به گزارش نافع، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: فتنه‌گران، ملت ایران را دشمن شاد کرده و آمریکا، اسرائیل و دشمنان ملت ایران خوشحال شدند.

سردار غلامعلی ابوحمزه با تأکید بر اینکه همه افراد حقیقی و حقوقی باید موضع خود را در برابر سه موضوع "فتنه"، "فتنه‌گران" و "سران فتنه" مشخص سازند، تصریح کرد: گروه‌های مختلف باید دیدگاه خود را به صورت صریح و شفاف بیان کرده و از مماشات و رودربایستی دست بردارند.

وی بیان کرد: کسانی که سکوت کرده یا حرکات سال 88 را تأیید می‌کنند به فتنه‌گران دلبستگی داشته و با آن‌ها همراهی می‌کنند.

سردار ابوحمزه از حضور حداکثری مجموعه بسیجیان و پاسداران استان در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی خبر داد و افزود: همه افرادی که دلداده ولایتند به شکل یکپارچه و وسیع در این تجمع بزرگ شرکت می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم بزرگداشت یوم‌ا... 9 دی خاطرنشان کرد: 9 دی، روز "بصیرت و میثاق امت با امامت و ولایت" است و به فرموده مقام معظم رهبری، بصیرت یعنی "شناخت دوست از دشمن" و از این‌رو حضور مردم در صحنه‌های حساسی چون 9 دی، آگاهی دوستان انقلاب و بازشناخت و بازتعریف حرکت‌های دشمن برضد نظام را تسریع می‌بخشد.

سردار ابوحمزه با تأکید بر گرامیداشت حماسه 9دی اظهار داشت: بزرگداشت این روز، تداوم‌بخش ارتباط امت با امام و ولایت مطلقه فقیه است و شرایط اقتضا می‌کند که همه انسان‌های بصیر در این حماسه بزرگ شرکت کنند.

مظاهری

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما