وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 11:25   |   کد مطلب: 12545
کمیته نهضت مطالعه مفید همدان رتبه نخست کشور را کسب کرد
کارشناس انجمن‌ها و کمیته نهضت مطالعه مفید استان همدان از کسب رتبه نخست کشوری انجمن استان در تشکیل جلسات در 6 ماهه ابتدایی سال خبر داد.

به گزارش نافع، حسین احمدی با تقدیر ازحمایت‌های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان و تدابیر و پیگیری‌های مدیرکل کتابخانه‌های عمومی در خصوص تشکیل جلسات اظهار داشت: استان همدان در بین 31 استان کشور با تحقق صد در صدی تعداد جلسات انجمن استان در 6 ماهه اول سال 93 با ارتقاء 5 رتبه‌ای نسبت به سال گذشته در رده بندی کشوری، موفق به کسب جایگاه نخست کشور شده است. 

وی افزود: در ارزیابی انجام شده توسط اداره امور انجمن های نهاد در کیفیت جلسات انجمن، استان با ارتقاء 12 پله ای نسبت به سال گذشته، رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

احمدی با تشکر از زحمات و پیگیری های مجدانه روسای ادارات کتابخانه های عمومی جهت تشکیل جلسات انجمن‌ها درسطح شهرستان گفت: در مجموع ارزیابی عملکرد انجمن‌ها توسط اداره انجمن های نهاد، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان درتشکیل جلسات انجمن‌ها  با تحقق 72.5 درصد قانون رتبه پنجم و در کیفیت جلسات با اخذ 48.5 امتیاز رتبه پنجم را درسطح کشور کسب نموده است.

کارشناس انجمن‌ها و کمیته نهضت مطالعه مفید اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی ‌استان گفت: تشکیل جلسات انجمن با حضور مسئولان ارشد استانیو شهرستانی به عنوان متولیان اصلی امور اجرایی و اعضای حقیقی به عنوان‌بازوان فکری بهترین فرصت را برای هم افزایی و اخذ تصمیم‌های سازنده و مهم در راستای افزایش سرانه مطالعه مفید و پیشبرد اهداف اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قلمداد کرده و برگزاری منظم این جلسات موجب ارتقاء جایگاه کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه مفید در استان خواهد شد.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما