وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 9 بهمن 1393 ساعت 11:04   |   کد مطلب: 12504
بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس همدان به شکل نیم‌بها
جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان نیم بها و در روزهای 12 و 22 بهمن رایگان خواهد بود.

به گزارش نافع، خلیل الهی‌تبار در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بدون شک این ایام در اذهان همه مردم زنده و ماندگار است زیرا زمینه استقلال کشور را فراهم کرد.

وی افزود: با وجود این که 36 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد اما همه ساله شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم‌ها در این ایام در سطح کشور هستیم.

مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان در ادامه یادآور شد: استان همدان به رهبری شهید محراب حضرت آیت‌الله مدنی نقش ممتازی را در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی از خود به یادگار گذاشت و شایسته است در این گونه مناسبت‌ها به این نقش ماندگار توجه شود.   

وی در ادامه بیان داشت: امنیت و آسایش امروز ما همه و همه مرهون خون پاک کسانی است که در دوران انقلاب و همچنین دوران دفاع مقدس از جان خود گذشتند.

الهی‌تبار خاطرنشان کرد: در تقارن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و ایام برگزاری هشتمین جشنواره زمستانی در همدان، بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس استان همدان در روزهای 12 بهمن (سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی) و 22 بهمن(سالروز پیروزی انقلاب اسلامی) رایگان و در بقیه ایام دهه فجر به صورت نیم‌بها خواهد بود.

وی، برگزاری جشنواره زمستانی در همدان را نیز مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: بدون شک برگزاری چنین برنامه‌هایی علاوه بر ایجاد نشاط  باعث معرفی بیش از پیش استان در سطح کشوری و بین المللی می شود.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما