وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 9 بهمن 1393 ساعت 10:13   |   کد مطلب: 12498
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خبر داد:
فعالیت 850 معلم ورزش در استان همدان
فعالیت 850 معلم ورزش در استان همدان
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از فعالیت 850 معلم ورزش در این استان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از  زنگ اول، عبدالله جعفری در گفتگویی اظهار داشت: 2 ساعت زنگ ورزش 7.5 درصد کل ساعات آموزشی را از کلاس اول تا پایان دبیرستان به خود اختصاص داده است.

وی افزود: المپیاد ورزشی دانش آموزان نیز که از مهر ماه با حضور 100 دانش آموز و 850 مربی و معلم ورزش در یک هزار و 60 آموزشگاه آغاز شده تا پایان اردیبشهت ماه سال آینده ادامه دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان از اجرای طرح کوشا در همه مدارس استان خبر داد و یادآور شد: طرح کوشا برگرفته از کلمات کلاس، ورزش، شادی و آموزش است که از سال گذشته آغاز شده و هدف از اجرای آن رشد و تعالی روحی و جسمی دانش آموزان، ارتقا آموزشی، رفع کسالت و خمودگی و ناهنجاری های اسکلتی دانش آموزان در دراز مدت است.

جعفری ابراز داشت: در این طرح که مورد استقبال دانش آموزان و معلمان قرار گرفته، 5 دقیقه فعالیت ورزشی در ساعات درسی دانش آموزان انجام می شود.

این مسئول طرح ساختار اقامتی را از دیگر طرح های معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش عنوان و خاطرنشان کرد: این طرح در طول سه سال در سطح استان اجرا شده که دانش آموزان پایه ی سوم ابتدایی زیر پوشش این طرح قرار می گیرند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح 100 درصد دانش آموزان پالایش می شوند و در صورت داشتن مشکل به متخصص ارجاع داده می شوند که در مرحله اولیه بیشتر مشکلات آنان با ورزش قابل درمان است.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما