وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 10:13   |   کد مطلب: 12470
راه‌اندازی دو مرکز سیار کانون پرورش فکری در استان/
همزمان با دهه مبارک فجر بیش از هزار برنامه ویژه کودکان و نوجوانان در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش نافع به نقل از  زنگ اول، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با بیان این مطلب در نشست خبری با خبرنگاران گفت: این اداره کل، مسئولیت کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان را برعهده داشته و برنامه‌های متعددی را با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی اجرا خواهد کرد.

محمدرضا جوادی افزود: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و عکس، برگزاری ویژه‌برنامه‌های جشن، برگزاری جلسات نقد ادبی مرتبط با کتب حوزه انقلاب اسلامی، اجرای نمایش، شرکت در راهپیمایی، تجدید میثاق با شهدا، نشست‌های معرفی دستاوردهای انقلاب، قصه‌گویی و بازی و سرگرمی و اجرای نمایش خلاقانه از مهمترین برنامه‌های این اداره در دهه مبارک فجر به شمار می‌رود.

وی از برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری "انقلاب در قاب هنر" نیز خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش نقاشی، خوشنویسی و سفال برگزار شده و 198 اثر نقاشی، 47 اثر خوشنویسی و 68 اثر سفال از طرف اعضای کانون تهیه شده است.

جوادی بیان کرد: آثار برگزیده ضمن به نمایش گذاشته شدن مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی از "کتاب آدم برفی" گفت: موضوع این کتاب مرتبط با رخدادهای انقلاب است که در قالب یک مسابقه مفهومی برگزار شده و از 20 نفر تجلیل می‌شود.

جوادی اضافه کرد: آیین نکوداشت استاد مصطفی رحماندوست از بزرگان حوزه ادبیات و شعر کودک و نوجوانان کشور نیز 16 بهمن در سینما کانون برگزار می‌شود.

وی از راه‌اندازی 2 مرکز سیار در شهرستان‌های بهار و فامنین نیز خبرداد و افزود: در حال حاضر 7 مرکز سیار روستایی در همدان وجود دارد که 140 روستا را تحت پوشش قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما