وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 12:14   |   کد مطلب: 12439
رئیس جدید دانشگاه علمی، کاربردی فرهنگ و هنر همدان معرفی شد
رئیس جدید مرکز آموزش علمی و کاربردی فرهنگ و هنر همدان با حضور معاون اجرایی موسسه آموزش عالی فرهنگ و هنر وزارت ارشاد، معرفی شد.

به گزارش نافع، قادر آشنا در این مراسم با بیان اینکه موسسه فرهنگ و هنر، موسسه نوپایی است، اظهار کرد: رشته‌های هنری دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر، علاقمندان و متقضیان زیادی دارد.

وی با تأکید بر شناسایی و ایجاد رشته‌های بومی و محلی در مراکز فرهنگ و هنر، خاطرنشان کرد: باید در زمینه جذب اساتید نیز دقت لازم مد نظر قرار گیرد، تا دانشجویان بتوانند از ظرفیت‌های اساتید مجرب و مرتبط هر رشته استفاده کنند.

آشنا با بیان اینکه باید به فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان بها داده شود، ادامه داد: توجه به نیازهای همکاران و رسیدگی به امور مرکز هم از دیگر مواردی است که باید همواره مد نظر قرار گیرد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این مرکز را جزء اولویت‌های اصلی خود قرار دهد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: همدان شهر دانشمندان و اندیشمندان به نامی است که همواره تاریخ‌ساز بوده‌اند.

فاضل عبادی با تأکید بر پیشینه تاریخی و فرهنگی همدان، گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار و 400 نفر در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه حدود 150 نفر نیز به عنوان اساتید و مربیان در این مرکز شاغل هستند، اظهار کرد: استفاده از تکنولوژی‌های به روز و دعوت از اساتید مجرب و متعهد از جمله اولویت‌هایی است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز آنها را پیگیری می‌کند.

در پایان از زحمات مسعود ویژه، رئیس سابق این مرکز قدردانی و سید حسین جعفری به سمت رئیس مرکز آموزش علمی و کاربردی فرهنگ و هنر همدان منصوب شد.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما