وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 11:05   |   کد مطلب: 12434
همزمان با ایام الله دهه فجر انجام می شود:
بهره‌برداری بیش از 700 طرح عمرانی و تولیدی در استان همدان
بهره‌برداری بیش از 700 طرح عمرانی و تولیدی در استان همدان
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از بهره‌برداری ۷۴۷ طرح عمرانی و تولیدی همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش نافع، محمد ابراهیم الهی‌تبار در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه از روز ۱۲ بهمن برنامه‌های دهه فجر در استان آغاز خواهد شد گفت: ۷۴۷ طرح عمرانی و تولیدی در دهه فجر افتتاح و ۵۹ طرح عمرانی نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی افزود: طرح ها با ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان در دهه فجرافتتاح می شود و طرح های کلنگ زنی نیز با اعتبار سنجی ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیز آغاز به کار خواهد کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: شعار امسال دهه فجر در استان «پیشرفت و عدالت در پرتو اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» است.

 

مشاور فرهنگی رئیس جمهور، سخنران راهپیمایی 22 بهمن در همدان

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی، الهام‌پذیری کشورهای اسلامی از آرمان‌های انقلاب و الگوپذیری کشورهای منطقه را ازرویکرد های برنامه های امسال دانست.

الهی تبار خاطر نشان کرد: برنامه‌های امسال حول محور آگاهی به ویژه نسل جوان در مورد اهداف انقلاب، مسیر تحول و دستاوردهای نهضت حضرت امام خمینی (ره) و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی گسترش مشارکت عمومی و حضور بیش از بیش مردم در برگزاری این برنامه ها از اهداف شورای برگزاری دهه فجر است، چراکه این انقلاب حاصل کار مردم است.

الهی تبار با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۲۰ نقطه از استان برگزار خواهد شد، یادآور شد: مشاور فرهنگی رئیس جمهور، حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان است.

وی ابراز داشت: اواخر این هفته میزبان رئیس مجلس و وزیر نیرو برای افتتاح طرح ها در این دهه هستیم.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما