وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 09:11   |   کد مطلب: 12395
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خبر داد:
برگزاری نمایشگاه ملی مد و لباس در همدان
برگزاری نمایشگاه ملی مد و لباس در همدان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری نمایشگاه ملی مد و لباس در همدان خبر داد و گفت:‌ این نمایشگاه از سوم تا هفتم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های همدان برگزار می‌شود.

به گزارش نافع، فاضل عبادی در شورای فرهنگ عمومی استان همدان با بیان اینکه از ابتدای امسال 77 جلسه شورای فرهنگ عمومی در استان برگزار شده است، اظهار کرد: در این جلسات 152 دستور جلسه در 15 موضوع از جمله سبک زندگی، ازدواج آسان، فعالیت‌های قرآنی، افزایش جمعیت، اصلاح الگوی مصرف، امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی و حجاب و عفاف مطرح شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این جلسات 499 مصوبه داشته، افزود‌: 20 جلسه شورای گسترش فعالیت‌های قرآنی برگزار شده که این جلسات 95 مصوبه داشت.

عبادی از برگزاری نمایشگاه ملی مد و لباس در همدان خبر داد و افزود:‌ این نمایشگاه از سوم تا هفتم اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی از برگزاری همایش مصلح بیدادگر نیز خبر داد و گفت: این همایش 18 اسفند ماه با موضوع سید جمال‌الدین اسدآبادی برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا نیز یکی از موانع ازدواج دانشجویان را نبود خوابگاه متأهلی دانست و گفت: این مشکل از ابتدا مطرح بوده و تلاش‌های دانشگاه نیز تاکنون به جایی نرسیده است.

منصور غلامی افزود: دانشگاه بوعلی‌سینا آمادگی دارد با در اختیار قرار دادن زمین به خیران یا به صورت توافقی با اشخاص، در کمک به احداث خوابگاه‌های متأهل اقدام کند.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما