وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 14:09   |   کد مطلب: 12393
اعطای بیش از 21میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان تویسرکانی
مسئول بسیج سازندگی تویسرکان از اعطای تسهیلات اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی تویسرکان به متقاضیان تویسرکانی خبر داد.

به گزارش نافع، احمدرضا گمار در گفت و گو با خبرنگار رودآور از کمک به اشتغال زایی با اعطای مبلغ پنج میلیارد و 910 میلیون ریال، پرداخت وام اقتصاد مقاومتی قرض الحسنه یک میلیارد ریال و پرداخت وام عقود اقتصاد به مبلغ 15 میلیارد و 820 میلیون ریال به متقاضیان تویسرکانی خبر داد.

وی با اشاره به تأکیدات و رهنمود های مقام معظم رهبری در موضوع اشتغال اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، بسیج سازندگی به صورت عملی در زمینه طرح های پرورش قارچ، زنبورداری، ورمی کمپوست، شیلات، مرغ بومی، کشت زعفران، ماکیان، دامداری و صنایع تبدیلی فعالیت دارد و به متقاضیان این عرصه ها تسهیلات اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی اعطا می کند.

توزیع یک تن پیازچه زعفران به صورت رایگان در تویسرکان

وی افزود: همچنین با توجه به موقعیت مناسب آب و هوایی و جغرافیایی شهرستان تویسرکان برای کشت زعفران در حدود یک تن پیازچه زعفران به صورت رایگان در تویسرکان توزیع شد که در حدود 14 نفر از آن بهره مند شدند.

مسئول بسیج سازندگی تویسرکان ایجاد اشتغال، محرومیت زدایی، ایجاد پروژهای زود بازده و ترویج فرهنگ مصرف کالاهای داخلی را از مهمترین اهداف بسیج سازندگی برشمرد.

گمار ابراز کرد: برای بالا بردن روحیه اقتصاد مقاومتی در جامعه نیاز بیش از پیش به فرهنگ سازی داریم که این مهم می تواند با همکاری و تعامل مساجد و پایگاه های بسیج درباره عرصه های سازندگی صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت