وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 09:16   |   کد مطلب: 12375
در ديدار مردمي اعضاي شوراي شهر با اهالي كوي رضوان مطرح شد:
موفقيت مديريت شهري در گرو مشاركت شهروندان است
موفقيت مديريت شهري در گرو مشاركت شهروندان است
دومين ديدار مردمي رييس و اعضاي شوراي اسلامي شهر همدان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) كوي رضوان با حضور شهروندان اين منطقه برگزار شد.

به گزارش نافع، در اين ديدار دو ساعته پس از بيان مشكلات توسط اهالي كوي رضوان رييس شوراي اسلامي شهر همدان در ابتدا ضمن محكوم كردن اقدام سخيفانه و توهين نشريه فرانسوي به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص) گفت : دشمنان اسلام با انگيزه هاي مختلف با توطئه ها و دسيسه هاي خود دين اسلام را هدف قرار داده اند و با جسارتهاي بي شرمانه خود به مناديان اسلامی توهين مي كنند و اين عجز و ناتواني آنها را نشان مي دهد.

علي اكبر نظري با اشاره به آيات الهي اظهار كرد : هدف از بعثت انبياء (ع) برقراري عدالت است اما متاسفانه توطئه هاي دشمنان در جهان اسلام براي اين است كه نگذارند ما به این هدف عالي برسيم.

نظري با اشاره به مشكلات حاشيه نشيني افزود: مديريت شهري براي انجام وظايف خود جهت رفع مشكلات نيازمند مشاركت شهروندان است.

وي به مشكلات كوي رضوان از جمله ترافيك ، ساخت و سازهاي غيرمجاز ، نبود فضاي سبز و... اشاره كرد و گفت: اجراي طرح هاي ترافيكي نيازمند همكاري اهالي و شهروندان اين منطقه است.

رييس شوراي شهر استعلام شهروندان از شهرداري قبل از خريد ملك يا ساخت و سازها را از موارد ضروري در جلوگيري از بروز مشكلات املاك دانست و افزود : بعضي از املاك در محدوده طرح هاي اجرايي واقع شده اند و عدم آگاهي شهروندان در اقدام به معامله و خريد اين املاك مشكلاتي را علاوه بر خود آنها براي آيندگان نيز ايجاد مي كند.

علي اكبر نظري اضافه كرد: لازم است شهرداري منازلي كه در كوي رضوان ساخته شده و استحكامي ندارند را با ارائه طرحي به شورا اقدام كند تا بتوان با هماهنگي ها اين موضوع حل شود.

نظري به مشكل انشعاب فاضلاب منطقه نيز اشاره كرد و يادآور شد: در اين راستا با هماهنگي مدريت آبفاي شهر سعي مي كنيم مشكل را حل کنیم.

وي با اشاره به اينكه شهرداري ها زيرنظر دولت نيستند و بودجه خود را از محل صدور پروانه هاي ساختماني تامين مي كنند، افزود: عليرغم ركود ساخت و ساز و محدوديت هاي منابع مالي طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته در هر يك از چهار منطقه شهر همدان يك پارك يا بوستاني ايجاد خواهد شد كه شهروندان نتايج اين برنامه ريزي را سال آتي مشاهده خواهند كرد.

علي اكبر نظري به ملاقات عمومي هر يك از اعضاي شورا در روزهاي هفته اشاره كرد و گفت: اگر مشكلات حاشيه هاي شهر در نقاط توسعه يافته شهر وجود ندارد به دليل اين است در این نقاط كه تفكيكي ها براساس اصول و قانون انجام شده اما در ساخت و سازهاي مناطق حاشيه شهر تفكيكي صورت نگرفته و متعاقب آن مشكلات بوجود آمده است.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما