وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 09:12   |   کد مطلب: 12374
اجرای بیش از 200 برنامه در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان
مسئول دبیرخانه کانون‎‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از برگزاری بیش از 200 برنامه در کانون‌های فرهنگی مساجد استان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

 به گزارش نافع، هادی فیض‌ منش در گفتگویی اظهار کرد: با توجه به پیش رو بودن ایام‌الله دهه فجر، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 200 برنامه شاد با عنوان جشن‌های انقلاب در کانون‌های فرهنگی مساجد سراسر استان برگزار می‌شود، افزود: یک میلیارد و 400 میلیون ریال به عنوان حمایت از برنامه‌های دهه فجر به حساب کانون‌های مساجد واریز خواهد شد.

فیض منش خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس با موضوع انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی، اهداء بیش از 3 هزار جلد کتاب، قرآن و نهج‌البلاغه به کتابخانه‌های کانون‌های مساجد از مهمترین برنامه‌های دهه فجر کانون‌های مساجد استان است.

وی تصریح کرد: زنده نگه داشتن خاطرات بهمن ماه 57 و شور و نشاط مردمی در آن سال‌ها، یکی از وظایف مراکز فرهنگی و هنری کشور به ویژه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

این مسئول یادآور شد: تلفیق برنامه‌های دهه فجر با روحیه شادابی و نشاط، می‌تواند خاطرات خوبی برای کودکان و نوجوانان به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما