وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 19:06   |   کد مطلب: 12365
با بهره‌برداری از اردوگاه "شهید باکری" خرمشهر در آینده نزدیک
روزانه 2 هزار نفر از زائرسراهای راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) همدان بهره‌مند می‌شوند
روزانه 2 هزار نفر از زائرسراهای راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) همدان بهره‌مند می‌شوند
زائرسراهای راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) همدان از سال آینده، روزانه پذیرای 2 هزار نفر از مردم استان می‌شوند.

به گزارش نافع، معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه 2 و 3 بهمن معاون عمرانی استاندار همدان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان استان به همراه سردار مجیدی، جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع)، معاون هماهنگ‌کننده، سیدرضا موسوی، مسئول بسیج سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و قره‌باغی، معاون مهندسی سپاه استان از زائرسرای راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) همدان در اردوگاه "شهید باکری" خرمشهر بازدید کردند.

سرهنگ پاسدار روح‌ا... عروجی افزود: این دیدار با هدف توسعه زیرساخت‌های راهیان نور همدان در جنوب کشور صورت گرفت تا مردم استان به ویژه جوانان و نوجوانان و قشرهای مختلف از این پس، دغدغه‌ای برای اسکان نداشته باشند.

وی ادامه داد: مدیران استانی با حضور در این اردوگاه از نزدیک روند ساخت و ساز زائرسرا را مورد بررسی قرار داده و همگی برای کمک به اجرای طرح موردنظر قول مساعد دادند.

عروجی بیان کرد: براساس توافقات صورت گرفته مقرر شد؛ زائرسرا برای 6 ماهه نخست سال 94 با همه امکانات جانبی به ویژه محل اسکان، نمازخانه، غذاخوری، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، محوطه‌سازی و پارکینگ اتوبوس‌ها مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح از سال 91 در دو مرحله آغاز شده، اعلام کرد: با بهره‌برداری از مرحله نخست زائرسرای راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) همدان در اردوگاه "شهید باکری" خرمشهر، ظرفیت اسکان برای 800 نفر ایجاد می‌شود.

عروجی اظهار داشت: همچنین در صورت بهره‌برداری کامل از این طرح، روزانه هزار و 600 نفر از این زائرسرا بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان کرد: این طرح هم‌اکنون با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله نازک‌کاری قرار دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار الحسین(ع) همدان بیان کرد: در حال حاضر زائران همدان در اردوگاه "شهید مسعودیان" اهواز با ظرفیت 400 نفر اسکان داده شده و با بهره‌برداری از زائرسرای جدید، روزانه پذیرای 2 هزار نفر از بسیجیان و امت شهیدپرور همدان خواهیم بود.

عروجی اعلام کرد: همچنین تیم متشکل از مسئولان سپاه همدان، معاون اداری استاندار و مدیران استان از یادمان "کربلای 4" نیز بازدید کرده و بار دیگر با شهدای گران‌قدر استان که در آن عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند؛ تجدید میثاق کردند.

وی ادامه داد: این تیم سپس با حضور در اردوگاه "شهید مسعودیان" اهواز متعلق به سپاه همدان از نزدیک وضعیت ارائه خدمات فرهنگی، اسکان و پذیرایی از زائران در این اردوگاه را مورد بررسی قرار دادند.

مظاهری

انتهای پیام/ع

تصاویر این بازدید:

 

دیدگاه‌ها

ماشالا حاجی عروجی! زنده باشن!

دیدگاه شما