وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 3 فروردين 1394 ساعت 10:38   |   کد مطلب: 13612
با فرا رسیدن سال نو 330 نفر از ملایر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، با فرا رسیدن سال نو 330 نفر از ملایر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

محسن احمدوند در حاشیه این اعزام در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری ها اظهار کرد: 330 نفر از داوطلبان اعزان به راهیان نور از ملایر در هفت اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کور اعزام می‌شوند.
 

 جانشین فرمانده  سپاه ملایر اعزام راهیان نور را یکی از بزرگترین کارهای فرهنگی خواند و بیان کرد: اگر می‌خواهیم کار فرهنگی کرده  مردم را هر چه بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم می توان از اعزام به مناطق عملیاتی استفاده کرد.

 

وی افزود: سفر به راهیان نور یکی از سفرهای معنوی بزرگ بوده که در این سفرها جوانان ارتباط خاصی با شهدا پیدا می‌کنند.

  

احمدوند گفت: برای اسکان زائران راهیان نور ملایر دو اردوگاه شهید مسعودیان و شهید محلاتی در مسیر برای برادران و خواهران و مسجد علی ابن ابیطالب(ع) در نظر گرفته شده است.

 

جانشین فرمانده سپاه ملایر گفت: در چهار روز این مسافرت مسافران به اکثر مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله چزابه، فتح المبین، شلمچه، شوش، منطقه عملیاتی کربلای 4 و کانال کمیل اعزام می‌شوند.

 

وی از شرکت مسافران در یک رزمایش خبر داد و بیان کرد: یکی از برنامه‌های معنوی این سفر حضور در معراج شهداست که تمامی مسافران در معراج شهدا حضور پیدا می‌کنند.

 انتهای پیام/گ

دیدگاه شما