وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 ساعت 11:07   |   کد مطلب: 14017
	یکصد دانش آموز همدانی در ارتفاعات "بازی دراز" آرزوهایشان را نجوا می کنند
یکصد نفر از دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند.

به گزارش نافع، به نقل از زنگ اول، دبیر شورای بسیج ورزش استان همدان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه این اردو دوم تا چهارم اردیبهشت ماه انجام می شود، اظهار داشت: در این برنامه دانش آموزان در کنار جامعه بسیج ورزشکاران از مناطق عملیاتی پادگان ابوذر، ثلاث باباخانی، یادمان عملیات مرصاد، دره شهدا، سرپل ذهاب، یادمان شهید چمران در پاوه، ازکله، قصر شیرین و ارتفاعات بازی دراز بازدید می کنند.
علیرضا شمسی پور افزود: در آخرین روز از این سفر، دانش آموزان به همراه جامعه ورزشی استان در برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز شرکت می کنند و در شب لیلة الرغائب در کنار مزار شهدا خواهند بود.
وی ادامه داد: در این سفر معنوی 5 راوی و روحانی حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی و رشادت های آنان را در هشت سال دفاع مقدس برای دانش آموزان بازگو می کنند.
دبیر شورای بسیج ورزش استان همدان در ادامه با تأکید بر اینکه امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا است، بیان داشت: شهدا سرمایه‎های ما برای انتقال ارزش‎ها و باورهای دینی به نوجوانان و جوانان محسوب می‎شوند.
علیرضا شمسی پور با اشاره به اینکه حضور نوجوانان و جوانان در یادمان ها و مناطق عملیاتی از اهمیت ویژه ای برای آشنایی این قشر نسبت به ارزش های دوران دفاع مقدس برخوردار است، ابراز داشت: اردوهای راهیان نور در تعمیق باورهای دینی دانش آموزان نقش بسزایی دارد و با این حال باید تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار کردن این اردوها به کار بگیریم.
وی به اثرگذاری این اردوها برای دانش آموزان اشاره و خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور فراتر از اردوهای معمولی است که برگزار می‎شود، بنابراین باید فراتر از یک اردو به آن‎ها نگاه کنیم.

 انتهای پیام/ح

دیدگاه شما