وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 17 فروردين 1394 ساعت 10:15   |   کد مطلب: 13756
به همت گروه سراج همدان انجام شد:
اعزام 14 روحانی راوی به مناطق عملیاتی جنوب کشور
اعزام 14 روحانی راوی گروه سراج همدان به مناطق عملیاتی جنوب کشور
همزمان با ایام نوروز 14 روحانی راوی از سوی گروه فرهنگی و تبلیغی سراج همدان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش نافع،مدیر گروه فرهنگی تبلیغی سراج همدان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این اعزام در قالب 9 اردوی راهیان نور دانشجویی و دانش آموزی انجام شده است.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی افزود: در این برنامه روحانیان با حضور در جمع دانش آموزان و دانشجویان مبانی و اهداف دفاع مقدس و نقش رزمندگان در جنگ تحمیلی را برای آنان بیان کردند.

وی در ادامه عرصه تبلیغ را یکی از رسالت های والای حوزویان عنوان و خاطرنشان کرد: گروه فرهنگی تبلیغی سراج همدان در ايام شهادت حضرت فاطمه(س)، اقدام به سازماندهي و اعزام مبلّغين، تبيين سيره­ عملي آن حضرت، پاسخ به سؤالات جوانان در مورد سيره و تاريخ زندگي آن بزرگوار، ارائه سبک زندگی فاطمی و خانواده الگوی اسلامی در قالب پوشش تبليغي هیئات و تکایای سطح شهر کرده است.

 

فعالیت 45 مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه در همدان

 

مدیر گروه فرهنگی تبلیغی سراج همدان در ادامه از فعالیت 45 مبلغ به مناسبت ایام فاطمیه در همدان خبر داد و ابراز داشت: این مبلغان در مدت 10 روز برنامه تبلیغی خود در 38 هیأت و 25 مسجد به تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) پرداختند.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی ادامه داد: همچنین دیدار استادان و مبلغان گروه سراج با نماینده مقام معظم رهبری در استان از جمله فعالیت های نوروزی این گروه بوده است.

دیدگاه‌ها

آفرین بر شما موفق باشید

دیدگاه شما