وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 8 آبان 1393 ساعت 12:34   |   کد مطلب: 10507
مسئول اعزام مبلغ موسسه فرهنگی تبلیغی سراج همدان از پوشش بیش از 300 برنامه ی فرهنگی- تبلیغی در نهادهای دولتی و خصوصی توسط این موسسه در سطح شهرستان همدان خبر داد.

به گزارش نافع، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ارتقایی در حاشیه برگزاری کارگاه تجربه نگاری موسسه فرهنگی تبلیغی سراج در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نافع، اظهارداشت: این موسسه در سال 83 به همت 25 تن از فضلا و طلاب همدان در محل حوزه علمیه این شهر آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به آغاز کار رسمی موسسه فرهنگی تبلیغی سراج با نواختن زنگ رمضان در مدارس متوسطه، عنوان کرد: این گروه در سال 88 به ثبت رسمی رسید و هم اکنون نیز بیش از 180 مبلغ خواهر و برادر در آن فعالیت دارند.

مسئول اعزام مبلغ این موسسه به برخی از برنامه های این موسسه در طول سال اشاره و تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب مسئولین هیئات ها و همچنین آموزش و پرورش فعالیت های مبلغین این گروه به خارج از شهرستان همدان نیز گسترش یافته است.

 حجت الاسلام ارتقایی افزود: بیشترین دوره فعالیتی موسسه سراج در ماه های محرم، صفر، رمضان و ایام فاطمیه است که روحانیون و مبلغین روزانه بیش از 10 ساعت به انجام امور روشنگری و بصیرت افزایی در سطوح مختلف جامعه می پردازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مهمترین اقدامات موسسه فرهنگی تبلیغی سراج را پوشش بیش از 110 مدرسه در سطوح مختلف تحصیلی، 170 هیئت مذهبی، 6 مرکز آموزش عالی، 8 نهاد دولتی، برگزاری 3 دوره ضمن خدمت در سازمان جهاد کشاورزی، ناجا و آموزش و پرورش عنوان کرد.

حجت الاسلام ارتقایی همچنین از برگزاری نماز جماعت در بیش از 35 مسجد شهرستان همدان توسط این گروه خبرداد.

وی با تاکید بر به روز بودن مبلغین این موسسه افزود: موسسه فرهنگی تبلیغی سراج هرساله رویکرد خود را با توجه به دغدغه های حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) تعیین و آنها را به طور دقیق اجرایی می کند.

ارتقایی درپایان گفت: رویکرد امسال موسسه فرهنگی تبلیغی سراج همدان بر پایه مقابله با طرح دجال واره و بصیرت افزایی سطوح مختلف جامعه در زمینه استفاده از ماهواره است.

دیدگاه‌ها

سلام خدا قوت عزاداری هاتون قبول میشه لطف کنید به حاج اقا ارتقایی بفرمایید و از طرف خانم هایی که از تابستان92 از محضراساتیدبزرگوار سراج بهره بردند عاجزانه تمنااااا کنید کلاس هاشون رو هرچه زودتر دایرکنند سپاس التماس دعا یاعلی

دیدگاه شما