وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 11:02   |   کد مطلب: 12352
برخورداری بازنشستگان نیروهای مسلح از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در همدان
تفاهم نامه همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی حرفه ای و اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان همدان بسته شد.

به گزارش نافع، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: این تفاهم نامه به منظور آموزش بازنشستگان و مستمری بگیران نیروهای مسلح استان و کارکنان اداره کل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و خانواده هایشان بسته شده است.
علیرضا مهرابی اظهار داشت: تهیه و ارائه لیست مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان به همراه تقویم آموزشی مربوطه و تعیین دوره های رایگان و دارای شهریه و تخفیف، به صورت فصلی(3 ماهه)، معرفی یک نفر از طرف اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح به مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان بعنوان رابط و معرفی یک نفر نماینده تام الاختیار بصورت کتبی به کار فرما جهت انجام امور مربوط به تفاهمنامه از تعهدات این اداره کل در تفاهم نامه است.
وی اضافه کرد: علاوه بر همکاری های دو دستگاه در اجرای دوره های آموزشی، برگزاری آزمون پایان دوره و صدور گواهینامه برای قبول شدگان نیز از تعهدات این اداره کل می باشد.
مهرابی بیان کرد: ارائه معرفی نامه برای فراگیرانی که تمایل به ثبت نام دارند، در اختیار قرار دادن فضای آموزشی جهت ارائه خدمات آموزشی به کارکنان اداره کل سازمان تامین اجتماعی نیرو های مسلح استان همدان نیز از دیگر تعهدات طرفین در این تفاهم نامه است.
وی اظهار امیدواری کرد با اجرایی شدن این تفاهم نامه و برگزاری دوره های آموزش مهارتی گام موثری در راستای توانمندسازی کارکنان، بازنشستگان و مستمری بگیران و خانواده های آنان برداشته شود.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما