وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 10:39   |   کد مطلب: 12351
سومین جشنواره «مهر بیکران» در کانون‌های مساجد همدان برگزار می‌شود
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد همدان از تمدید زمان سومین جشنواره «مهر بیکران» تا پایان بهمن خبر داد

به گزارش نافع، هادی فیض‌منش با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به‌دنبال ارتقای فرهنگ عمومی به ویژه در محلات است، اظهار داشت: این جشنواره با هدف گسترش فرهنگ مهدوی، تعمیق بعد معرفتی جوانان مساجد در حوزه مهدویت و ایجاد پیوند قلبی جوانان با امام زمان‌(عج) برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از جشنواره با همکاری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان و نیز کانون فرهنگی و هنری ریحانة‌النّبی(س)، کانون تخصصی مهدویت استان همدان برگزار می‌شود.

فیض‌منش افزود: رشته‌های خطاطی این جشنواره شامل نستعلیق، ثلث و نسخ است و هر هنرمند مجاز به ارسال 3 اثر در یک نوع خط بوده و همه آثار باید با احتساب حاشیه در اندازه‌های 25 در 35 و 50 در 35 و بدون قاب ارسال شود.

وی اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره از تاریخ 23 خرداد آغاز و تا11 دی ماه93 بود که به‌دلیل درخواست هنرمندان مبنی بر ایجاد امکان ارسال اثار به دبیرخانه مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه که مصادف با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تمدید شد.

فیض‌منش بیان کرد: این جشنواره در بخش‌های قرائت زیارت آل یس در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشوردر روزهای جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء، مسابقه شعر، طرح هزاران ختم قرآن کریم جهت سلامتی و تعجیل در امر فرج امام عصر(عج)، مسابقه اینترنتی " مفاهیم زیارت آل یس" و غیره است.

وی بیان کرد: به 6 نفر از برگزیدگان، 3 اثر در بخش شعر نو و 3 اثر در بخش شعر کلاسیک، لوح سپاس و جایزه اهدا می‌شود.

فیض‌منش اعلام کرد: نشانی دبیرخانه جشنواره، همدان - بلوار مفتح، مجتمع ابن سینا، طبقه دوم، دبیرخانه هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان بوده و تلفن های تماس این مجموعه نیز به شماره‌های 08132650348 و 08132660519آماده دریافت آثار هستند.

وی ادامه داد: همچنین نشانی پست‌الکترونیک جشنواره نیز  ehrebikaran@javananemasajed.ir m است.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما