وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 12:48   |   کد مطلب: 12312
طلاب همداني خروشيدند
طلاب و استادان حوزه علميه همدان با تحصن اعتراض آمیز خود، توهين به پيامبر مکرم اسلام را محكوم كردند.

به گزارش نافع، در این مراسم يكي از استادان برجسته حوزه علميه همدان با اشاره به اينكه خداي متعال در قرآن به پيامبر عنوان می‌کند كه برخي علاقه اي به آگاهي از حق ندارند، گفت: همه پيامبران در راه رسالت خود با شديدترين مشكلات مواجه شدند، حتي پس از ظهور حضرت مهدي(ع) نيز ايشان با حوادثي روبرو می‌شود.

حجت الاسلام محمد قائني ادامه داد: طلاب و ادامه دهندگان راه پيامبر نيز بايد خود را براي مواجه با مشكلات آماده كنند، دشمنان در همه ابعاد  دشمني خود را عيان کرده‌اند.

وي با اشاره به اينكه سران عربستان و اسرائيل  دست در دست يكديگر دارند و حتي از اقدام رژيم صهيونيستي در حمله احتمالي به ايران حمايت می‌کنند، افزود: ايران اسلامي در زير پرچم  قرآن و عترت روز به روز قوي تر می‌شود، تهدیدهای آمريكا نيز بي اثر است.

استاد حوزه علميه همدان اذعان داشت: کاریکاتورهای كشيده شده  قالبي شيطاني دارد كه در رسانه‌های غربي منتشر شده، آنان با اين اقدام قصد دارند اسلام را ديني جعلي و بي محتوا جلوه دهند.

قائني با تأكيد بر اينكه  آنان با اسلام مخالف هستند اما به عظمت اسلام ایران در جهان زبانزد است، اظهار داشت: پس از جريان فتنه 88 و به نتيجه نرسيدن بهار عربي، دشمنان در شرق غرب تصور می‌کنند كه  اكنون با اين آشفتگي بهترين زمان براي ضربه  وارد كردن به اسلام است.

وي ادامه داد: پشت صحنه همه اهانت‌ها به رسول اكرم(ص) صهیونیست‌ها قرار دارند، حتي اين مزدوران مانع توافق هسته اي بين ايران و گروه پنج +يك شدند.

 

صهیونیست ها دشمن شماره یک دینداری در جهان اسلام هستند

استاد حوزه علميه همدان با اشاره به اينكه  يهوديان واقعي به  رسول اكرم (ص)  به عنوان پيامبري الهي احترام می‌گذارند، عنوان كرد: صهیونیست‌ها دشمنان خدا و دينمداري هستند.

قائني ادامه داد: صهیونیست‌ها حتي به تورات نيز اعتقاد ندارند، آنان دشمن شماره يك دينداري در جهان هستند.

وي با اشاره به اينكه توهين به پيامبر اسلام توهين به همه انبيا الهي است و هتك حرمت او هتك حرمت خداست ، بيان داشت: اگر در جامعه اي دين حاكم نباشد نه از مسجد خبري است، نه از كليسا و نه از كنيسه، اگر اين رويه بخواهد ادامه يابد دينداري زير سوال می‌رود.

استاد حوزه علميه همدان اذعان داشت: اكنون همه مومنين وظيفه روشنگري در اين موضوع را دارند، دولت ايران نيز نبايد در اين خصوص ساكت باشد وجدي تر اين اقدام را محكوم كند، اين اقدامات می‌تواند منافع استكبار را در منطقه به خطر بيندازد.

گفتنی است، در اين مراسم  طلاب با صدور بيانيه خواستار عذر خواهي دولت فرانسه از اين اقدام شدند.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما