وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 11:37   |   کد مطلب: 12306
در دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد:
برگزاری جشنواره ملی کاریکاتور "کاسنی" در همدان
برگزاری جشنواره ملی کاریکاتور "کاسنی" در همدان
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان از برگزاری دو جشنواره مهم ملی و استانی به میزبانی این اداره در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش نافع، داود ابوترابی افزود: جشنواره ملی کاریکاتور با موضوع "صلح و بشردوستی" و با همکاری هلال احمر و جشنواره موسیقی سنتی فجر استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه محور اصلی برنامه‌های دهه فجر ارشاد اسلامی بر پایه ایجاد شور، نشاط و شادی در بین مردم خواهد بود، اظهار داشت: برنامه‌های امسال دهه فجر در قالب دو موضوع اصلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی ـ هنری با ماهیت نشاط مردم خواهد بود.

ابوترابی بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از ایثارگران این اداره و اجرای برنامه‌های ویژه دهه فجر در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان، شرکت در مراسم میهمانی لاله‌ها، غبارروبی گلزار شهدا و توزیع کتاب رایگان از جمله برنامه‌هایی است که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه وی با اشاره به اینکه در اکثر برنامه‌ها و مراسم‌های مناسبتی هنرمندان و انجمن‌های فرهنگی و هنری شهرستان همدان نقش بسزایی دارند، افزود: در دهه فجر امسال نیز با همکاری این انجمن‌ها اجرای نمایش‌های متعدد به صورت روزانه، عصر شعر و برپایی نمایشگاه‌های متنوع تجسمی در دو مجتمع فرهنگی هنری بوعلی و شهیدآوینی در دستور کار است.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما