به گزارش نافع، مهرداد خورشیدوند در گفتگویی اظهار داشت: برای شفاف سازی امور و تسهیل در تمامی فرایندهای اداری و اجرایی در سازمان تاکسیرانی نیاز به بازنگری خاصی در این امور بود که توسط واحد برنامه ریزی و طرح و توسعه این سازمان فلوچارت تمامی مراحل مشخص شد.
وی افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری و همچنین نگاه مدیریت کیفیت برای دریافت گواهینامه های استاندارد ISO و همچنین تاکید شورای اسلامی شهر همدان و شهردار، این سازمان به عنوان سازمانی پیشرو در استانداردسازی خدمات و فرایندها اقدام و تلاش کرده این فرایندها کاملا شفاف و مشخص شود.
خورشیدوند ادامه داد: تسهیل در امور اداری رانندگان تاکسی نقش مهمی در آرامش و تداوم سرویس دهی مناسب به شهروندان همدانی دربر دارد و از این رو سازمان باید با بسیج تمامی امکانات و نیروهای خود اقدامات تسهیل و در خور این افراد را فراهم کند.
وی یادآور شد: از همین رو با اقدامات کارشناسی که توسط واحد برنامه ریزی انجام شده و از طرفی حمایت های هیئت مدیره سعی در برون سپاری قسمتی از خدمات اجرایی را در سال آتی خواهیم داشت که این امر با توجه به افزایش شرکتهای حمل و نقل عمومی مسافر و تعداد نیروهای بیشتر موجب سرعت بخشی و تسریع در خدمات خواهد شد.
انتهای پیام/ع
دیدگاه شما