وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 29 دى 1393 ساعت 09:38   |   کد مطلب: 12245
آغاز مرحله سوم تعيين هويت شهداي گمنام در همدان
نماينده امور ايثارگران در سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان از آغاز مرحله سوم تعيين هويت شهداي گمنام در شهرستان همدان خبر داد.

به گزارش نافع، فريدون روشنايي، با بيان اينكه پروژه تعيين هويت شهداي گمنام با استفاده از آزمايش‌هاي دي‌ان‌آ، در استان آغاز شده است، اظهار داشت: این طرح علاوه بر شهر همدان در شهرستان كبودراهنگ، ملاير، نهاوند، اسدآباد، رزن، تويسركان، بهار و فامنين اجرا شد.

وی افزود: شناسايي شهداي تازه تفحص شده توسط بانك اطلاعاتي حدود دو ماه به طول مي‌انجامد و در صورتي كه شهيد از اين طريق شناسايي شد، با نام خود در زادگاهش به خاك سپرده مي‌شود، در غير اين صورت اطلاعات وي همراه با اطلاعات محل تدفين ذخيره مي‎شود.

روشنایی بيان كرد: حدود 400 شهيد كه پيكر آنها در منطقه جا مانده شامل اين طرح در شهرستان‌هاي همدان، كبودراهنگ، ملاير، نهاوند رزن، تويسركان، بهار، اسدآباد و فامنين هستند كه با نمونه‌گيري از خانواده‌هاي اين شهدا انجام شده و 75 درصد كار پيشرفت داشته است.

نماينده امور ايثارگران در سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان تصريح كرد: مرحله سوم اجراي اين طرح در شهرستان همدان از امروز اجرا مي‌شود و خانواده‌هاي شهداي جاويدالاثر نيز مي‌توانند در كل استان با مراجعه به امور ايثارگران سپاه شهر خود در اجراي طرح اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما