وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 18 دى 1393 ساعت 10:55   |   کد مطلب: 12093
نتایج مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف همدان امروز اعلام می‌شود
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از اعلام نتایج مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف استان همدان در 18 دی ماه خبر داد.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام حسین قبادی با اشاره به روند مطلوب برگزاری مرحله استانی مسابقات اوقاف استان اظهار کرد: مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور 300 شرکت‌‌کننده در 9 رشته‌ در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این مسابقات از 13 دی ماه آغاز شده است، زمان اعلام نتایج مسابقات را نیز 18 دی ماه عنوان کرد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان تاکید کرد: این دوره از مسابقات قرآن در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن، اذان، ابتهال، تواشیح و هم‌خوانی در 2 مقطع زیر 16 سال و بالای 16 سال در حال برگزاری است.

وی 150 نفر از شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات را بانوان و 150 نفر دیگر را نیز از آقایان عنوان کرد. قبادی با بیان اینکه این مسابقات تا مرحله بین‌المللی ادامه دارد که با رقابت 70 کشور همراه خواهد بود، گفت: مرحله کشوری آن را نیز در پایان سال‌جاری عنوان کرد.

وی اظهار کرد: سه روز اول این مسابقات ویژه بانوان بود که در بخش‌های قرائت و ترتیل، حفظ و تواشیح با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: مسابقات‌‌ ویژه آقایان نیز از 16 دی‌ به‌ مدت سه روز برگزار می‌شود که شامل قرائت، حفظ، اذان و ابتهال و تواشیح خواهد بود.

وی در پایان، برگزاری این مسابقات را زمینه‌ای برای گرایش به سوی قرآن کریم و البته ارتقای آمادگی قاریان برای رقابت در سطوح بالاتر عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما