وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 16 دى 1393 ساعت 12:51   |   کد مطلب: 12063
کسب رتبه عالی پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی اوقاف همدان در سطح کشور
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از کسب رتبه عالی پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل توسط روابط عمومی اداره کل اوقاف استان همدان خبر داد.

به گزارش نافع، حمیدرضا نوروزی با بیان اینکه عملکرد سایت اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان بر اساس نامه ی که از سوی مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل  سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال گشته است، عالی ارزیابی شده است، افزود: این ارزیابی در بازه زمانی اول آذر ماه لغایت دهم دیماه سال جاری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در این نامه بر حفظ این نوع عملکرد و ارتقاء آن تأکید شده است، افزود: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان تمام همت خود را در راستای اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه به کار بسته است.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف  امور خیریه استان همدان تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی وقف، قرآن و معارف اهل بیت(ع) و نیز تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی را از اهداف و آرمانهای این مجموعه دانسته و افزود: در این زمینه سعی بر این است تا با استفاده از شیوه های جدید و نو در ترویج و تبلیغ این اهداف، گام های بلندی برداشته شود.

نوروزی، خبررسانی و انعکاس اخبار اوقاف استان همدان در خبرگزاری ها و رسانه های عمومی را جزء مهمترین وظایف روابط عمومی دانسته و اظهار داشت: سعی شده است تا با ایجاد تعامل بسیار عمیق و سازنده با اصحاب رسانه، این وظیفه مهم به نحو احسن به انجام برسد.

وی با بیان اینکه ارتباط با مردم مهمترین رکن روابط عمومی ها است، افزود: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده و سعی داشته است تا ارتباط خوب و دو سویه ای را بین اوقاف استان همدان مردم شریف این دیار برقرار نماید.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما