وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 12:29   |   کد مطلب: 16890
در سومین روز شهادت سیدالشهدا(ع)
بقاع متبرکه همدان میزبان رهروان زینبی می‌شود
مدیر کل اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری تجمع رهروان زینبی در 10 بقعه متبرکه شاخص استان خبر داد.

به گزارش نافع، حجت الاسلام محمد کاروند اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا و یاران باوفای ایشان، 10 بقعه متبرکه شاخص استان میزبان بانوان عاشورایی خواهد بود.

وی در عین حال تصریح ;vد: مراسم شاخص تجمع مذکور امروز ساعت 15:30 در بقعه متبرکه امامزاده عبدا... (ع) همدان برگزار می گردد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان هدف از این تجمع را تجدید میثاق بانوان عاشورایی با حضرت زینب(س) و پیروی از راه و مسلک ایشان بیان نموده و اظهار داشت: این مراسم سومین تجمع بزرگ رهروان زینبی برای سه سال پیاپی خواهد بود.
وی با اشاره به برگزاری مراسم شاخص استانی در آستان مقدس امامزاده عبدا...(ع) همدان، اظهار داشت: در این مراسم حجت الاسلام رستمی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بوعلی سینا سخنرانی و آقایان تلطفی و سخاوتی به مرثیه سرائی خاندان آل ا... خواهند پرداخت.
حجت الاسلام کاروند تصریح نمود: در تجمع بزرگ رهروان زینبی در بقاع متبرکه شاخص استان همدان میثاق نامه ای برای تجدید بیعت دوباره بانوان عاشورایی با عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) توسط بانوان شرکت کننده در مراسم به امضاء خواهد رسید.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در پایان با اشاره به اینکه این تجمع در شهرستان رزن در 3 بقعه، در ملایر 2 بقعه و در سایر شهرستان های استان هر کدام در 1 بقعه برگزار خواهد شد، افزود:  در این تجمع پرشور، بانوان ولایی به تاسی از بانوی پیام آور کربلا، به اقامه سوگواری خواهند پرداخت.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما