وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 9 آبان 1394 ساعت 12:13   |   کد مطلب: 16970
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری مجلس روضه حضرت سیدالشهدا(ع) با مشارکت دفتر امام جمعه شهر همدان خبر داد.

به گزارش نافع، حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: مراسم روضه خوانی و سوگواری حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان، همزمان با آغاز دهه دوم ماه محرم و از روز سه شنبه 5 آبانماه سالجاری به مدت 10 شب با اقامه نماز مغرب و عشاء، در محل دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم به همت اوقاف شهرستان همدان و با مشارکت دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر همدان صورت می پذیرد ،اظهار داشت: در این مراسم چهره ها واساتید شاخص فرهنگی حوزه علمیه قم به ایراد سخنانی در باب  فضائل اهل بیت (ع)  و مداحان اهل بیت نیز در رسای خامس آل عبا (ع) به مداحی خواهند پرداخت.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: اجرای این مراسم در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش در رابطه با عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) خواهد بود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان در پایان، از عموم مردم دارالمومنین همدان دعوت به عمل آورد تا در این مراسم معنوی حضور پرشورداشته باشند.
پایان پیام/م.د

دیدگاه شما