وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 7 آبان 1394 ساعت 10:20   |   کد مطلب: 16949
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه همدان از وقف زمینی به ارزش 12 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع، حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: واقف خیر اندیش " ثریا غلامعلی" ساختمان 2 طبقه در منطقه پردیس به مساحت 250 متر مربع با نیت چاپ و نشر قرآن به زبانهای زنده دنیا و برپایی مراسم روضه خوانی هرسال در ماه محرم و صفر در این شهرستان وقف نمودند.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی ساختمان مذکور 12 میلیارد ریال است، ادامه داد: این واقف خیراندیش با توجه به گسترش فرهنگ وقف طبق نیازهای روز جامعه و حتی جهان، این وقف را با نیت مذکور انجام داد.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: وقتی وقف طبق نیاز جامعه صورت پذیرد، به مردمان آن این امکان را می هد تا همگان چیزی را که بدان نیاز داشته اند بدون هیچگونه هزینه ای به صورت کارخیری که همیشه جاری است دریافت کنند.

وی، همچنین از وقف یک واحد آپارتمان 70 متری به ارزش 3 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام حسینی افزود: واقف خیر اندیش "جمشید خوش لفظ"، آپارتمانی به مساحت 70 متر مربع  با نیت  کمک به بیماران صعب العلاج و ازدواج جوانان  بی بضاعت این شهرستان وقف نمود.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی آپارتمان مذکور 3 میلیارد ریال است، ادامه داد: این واقف خیر اندیش با در نظر گرفتن یک وقف که در جهت رفاه بیماران صعب العلاج و همچنین کمک به جوانانی که بضاعت مالی برای ازدواج ندارند، بود، این آپارتمان را که در منطقه کوچمشکی این شهرستان واقع است، وقف کرد.

حسینی خاطر نشان ساخت: وقف یک سنت پسندیده الهی در تمامی جوامع است تا مردمان آن جامعه از ثمرات این احسان ماندگار بهره مند شوند.

  پایان پیام/م.د

دیدگاه شما