وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 5 آبان 1394 ساعت 08:30   |   کد مطلب: 16897
مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام زین العابدین(ع) در 35 بقعه متبرکه استان خبر داد.

به گزارش نافع، حجت الاسلام محمد کاروند افزود: به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام سجاد(ع) مراسم های عزاداری در آستان مقدس 35 بقعه متبرکه استان همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سخنرانی، مرثیه سرایی، خطبه خوانی و ذکر مصیبت آل ا..(ع) از جمله برنامه های این مراسم ها خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی و نیز روز سوم عاشورا، یاد و خاطره شهدای کربلا نیز گرامی داشته خواهد شد.
حجت الاسلام کاروند خاطر نشان کرد: در ایام دهه اول ماه محرم سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش و نیز در راستای چشم انداز قطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه، سوگواره بصیرت عاشورایی را در بقاع متبرکه شاخص سراسر کشور به اجرا در آورده و همچنان ادامه دارد.
وی گفت: ویژه برنامه های گوناگونی در قالب این سوگواره به اجرا در آمده که آخرین آنها در دهه اول ماه محرم تجمع بزرگ بانوان عاشورایی تحت عنوان تجمع رهروان زینبی است که امروز بعد از ظهر در بقاع متبرکه شاخص استان همدان برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام کاروند بیان کرد: سوگواره بصیرت عاشورایی در دهه آخر ماه صفر نیز برگزار که در آن نیز ویژه برنامه هایی متناسب با ایام حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار می شود.
پایان پیام/م.د

دیدگاه شما