وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 7 آبان 1394 ساعت 09:44   |   کد مطلب: 16947
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان:
8 وقف جدید عاشورایی در همدان ثبت شد
مدیر کل اوقاف و امور خیریه همدان از انجام 8 وقف به ارزش 25 میلیارد ریال در طول اجرای ویژه برنامه سوگواره بصیرت عاشورایی در استان خبر داد.

به گزارش نافع، حجت الاسلام محمد کاروند افزود: از آغازین روزهای ایام محرم و ویژه برنامه سوگواره بصیرت عاشورایی، در مجموع 8 مورد وقف به ارزش 25 میلیارد ریال در استان انجام و به ثبت رسیده و 5 وقف دیگر نیز اتفاق افتاده که منتظر ثبت نهایی و دریافت کد تفصیلی هستیم تا به نحو شایسته اطلاع رسانی شود.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه های مدون این اداره کل در سطح اوقاف شهرستانها در زمینه تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف، بهره گیری از مبلغین مجرب بومی و اعزامی از قم ، همچنین اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش بالاخص در حوزه عزاداری سیدالشهدا(ع) در ماه محرم ، این وقفها انجام گرفته است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خاطر نشان ساخت: 2 مورد از این وقفها در شهرستان همدان، 5 مورد شهرستان نهاوند و 1 مورد شهرستان کبودراهنگ صورت پذیرفته است.

حجت الاسلام کاروند اظهار داشت: نکته حائز اهمیت ثبت وقفهایی است متناسب با نیازهای روز جامعه در استان نشان دهنده تلاش شبانه روزی همکاران، همکاری و همیاری اصحاب محترم رسانه، نیک اندیشی مردم ولایتمدار استان همدان است.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما