وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 15 دى 1393 ساعت 09:32   |   کد مطلب: 12047
ماهواره علت‌العلل بسیاری از معضلات
رییس مجمع بسیج شهرستان همدان گفت: ماهواره علت‌العلل بسیاری از معضلات امروز در جامعه است و در این بین ترویج حیازدایی و ایران ستیزی از جمله عوامل مهم برنامه های ماهواره ای است.

به گزارش نافع، سعید نظری در مجمع بسیج شهرستان همدان  با اشاره به اینکه دشمن به دنبال انحراف عقیده و ضعف باور در نسل جوان است، اظهار داشت:  تا با تزلزل اعتقادات، زمینه اشاعه فساد را در جامعه فراهم کرده و آن گاه برنامه‌های خود را پیاده کند.

وی افزود: هم اکنون دشمن از چهار موضع جنگ نرم فرهنگی، جنگ نرم سیاسی، جنگ نرم اقتصادی و جنگ نرم اجتماعی قصد نابودی نظام جمهوری اسلامی را دارد.

نظری ماهواره را یکی از ابزارهای مهم جنگ نرم عنوان و خاطرنشان کرد: ماهواره فناوری پیچیده است که موضوعاتی همانند ایران زدایی، حیا زدایی، تقدس زدایی و اسلام هراسی را ترویج می دهد.

رییس مجمع بسیج شهرستان همدان در ادامه  با تأکید بر خطرات فضای مجازی تصریح کرد: متاسفانه ۱۶۷ شبکه فارسی زبان در ماهواره علیه ایران برنامه دارند که روز به روز به آمار آنها افزوده می شود.

نظری ادامه داد: ماهواره موجب ایجاد انحرافات عقیدتی و ضعف باور های دینی و از جمله تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک زندگی غربی و ترویج اصالت انسانی و اومانیسم و ترویج تجمل گرایی است.

این مسئول اجرای دستورات و منویات مقام معظم رهبری و فرهنگ سازی در جامعه را از اهداف مقابله با ماهواره بیان کرد و افزود: جلسات مختلف و کارشناسی برای مقابله با ماهواره تشکیل شده و نگاه به دستگاه و ارگان ها برای مقابله با ماهواره نگاهی تقویتی و حمایتی بوده است.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما