وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 14 دى 1393 ساعت 09:22   |   کد مطلب: 12014
دستگاه‌هاي دولتي مطالبات شهرداري را بپردازند
رئيس شوراي اسلامي شهر همدان با انتقاد از عدم پرداخت مطالبات شهرداري از سوي دستگاه‌هاي اجرايي گفت: دستگاه‌هاي دولتي مطالبات شهرداري را بپردازند.

به گزارش نافع، علی اکبر نظری در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان با قدردانی از مديريت ارشد استان برای توجه به حوزه‌هاي مختلف به ويژه بخش گردشگري اظهار كرد: مديران موفق چرخ‌هاي يك نظام را به حركت درمي‌آورند.

وی از تصويب 520 مصوبه در سال 92 در شوراي شهر خبر داد و افزود: سال 93 نيز 387 مورد در شورا به تصويب رسيده كه همه اينها در راستاي رفع مشكلات و خدمت‌رساني به جامعه اسلامي بوده است.

نظري با اشاره به اينكه در هر نظامي نخبگان و مديران ارشد هستند كه هدايت جامعه را بر عهده مي‌گيرند، افزود: تغييرات خوب استان همدان ماحصل حضور مديران ارشد دلسوز و موفق است.

وي با اشاره به تأكيدات استاندار همدان مبني بر توجه به حوزه گردشگري و جذب سرمايه‌گذار اضافه كرد: شورا نيز در اين راستا به تشكيل كميسيون اقتصاد، سرمايه‌گذاري و گردشگري اقدام نمود كه تاكنون نيز نتايج قابل توجهي در اين كميسيون حاصل شده است.

رئيس شوراي اسلامي شهر همدان با انتقاد از وضعيت نامشخص حدود 16 هزار واحد تجاري در همدان گفت: لازم است در راستاي تثبيت تجاري اين واحدها اقدامات مناسبي صورت پذيرد.

علي‌اكبر نظري همچنين از عدم پرداخت مطالبات شهرداري از سوي دستگاه‌هاي اجرايي انتقاد كرد و افزود: همچنين دولت به تعهدات خود در زمينه بافت فرسوده عمل نكرده به گونه‌اي كه شهرداري همدان حدود 47 ميليارد ريال چك‌هايي كه از مردم گرفته شده بود را برگردانده در حالي كه در اين زمينه دولت پرداختي به شهرداري نداشته است.

وی بر ايجاد كمربندي در خروجي‌هاي شهر جهت تردد خودروهاي سنگين تأكيد كرد و خواستار اختصاص منابع ملي براي پروژه‌هاي شهري شد.

نظری با  انتقاد از اينكه همدان تنها نام كلان شهر را به يدك مي كشد و از كوچكترين امكانات و خدمات آن بهره‌اي نبرده است، تأكيد كرد: لازم است كلان‌شهر شدن همدان تعيين تكليف شود.

انتهای پیام/ع

 

دیدگاه شما