وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 8 دى 1393 ساعت 10:34   |   کد مطلب: 11865
درخواست‌کنندگان بخشش سران فتنه نادانند
کسانی که امروز فتنه 88 را سوء‌تفاهم یا دعوای سیاسی خوانده و به نوعی دنبال تطهیر سران فتنه هستند؛ ناآگاه بوده یا خود را به نادانی می‌زنند.

به گزارش نافع به نقل از  زنگ اول، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان همدان با بیان این مطلب گفت: فتنه گران ظلم بزرگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و موجب بروز تلخ‎ترین اقدامات امنیتی بر ضد نظام شد.

مرتضی سیاهوشی با بیان اینکه حماسه 9 دی خط بطلانی بر دسیسه فتنه‎گران بود، ادامه داد: مردم بصیر ایران اسلامی در 9 دی 88 به میدان آمدند و با میثاق دوباره با رهبری و نظام اسلامی تومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند.

وی، خلق حماسه نهم دی را موجب استحکام پایه‌های نظام دانست و اظهار داشت: ملت ایران حکم فتنه‌‌گران را در 9 دی مبنی بر مفسد فی‌الارض بودن صادر کردند و خواستار مجازات و کیفر فتنه‌گران در دستگاه قضایی شدند.

سیاهوشی تصریح کرد: حماسه 9 دی حمایت از آرمان‌های امام و رهبری را به منصه ظهور رساند و پاسخ دندان‌شکنی به کسانی شد که تلاش کردند در طول انتخابات خرداد 88 تا 9 دی مردم را از آرمان‌های انقلاب جدا کرده و در مسیر خواسته‌های خود قرار دهند.

وی، 9 دی را اوج بصیرت، ولایتمداری، عزت مردم و نهایت ذلت و حقارت فتنه‎گران عنوان کرد و افزود: حضور با بصیرت مردم در دفاع از ارزش‏‌ها، دشمن را از براندازی نظام و انحراف مسیر انقلاب مأیوس ساخته و عوامل فریب خورده فتنه در داخل را دچار سرخوردگی و انزوای کامل کرد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان همدان خاطرنشان کرد: ملت ایران ثابت کرد هر گاه ولایت فقیه مورد حمله دشمنان خارجی و داخلی قرار گیرد ملت از این رکن رکین انقلاب دفاع خواهد کرد.

سیاهوشی با بیان اینکه تنها دارندگان بصیرت مرعوب فتنه‎گران نمی‎شوند، افزود: دشمنان انقلاب به محض پدید آمدن فرصت درصدد براندازی نظام برخواهند آمد بنابراین باید همیشه آماده مقابله با دشمنان داخلی و خارجی بود.

 

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما