وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 8 دى 1393 ساعت 11:02   |   کد مطلب: 11869
بیانیه سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان همدان:
نهم دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است
نهم دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است
سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان همدان به مناسبت نهم دی، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش نافع در این بیانیه آمده است:"

بسم الله الرحمن الرحیم

نهم دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است. مقام معظم رهبری دامت برکاته                                                     

نهم دی ماه یادآور روزی است که حماسه ای دیگر از امت اسلامی در تاریخ کشور عزیزمان به خوبی ثبت شد دراین روزهمچون روزهای ماندگار دیگر انقلاب در تاریخ،شماامت مومن، خداجو، ولایتمدار و عاشق اهل بیت(ع) جلوه ای از غیرت و تعصب دینی ومذهبی که با شعور و بصیرت دینی گره خورده بود را به نمایش گذاشتید؛ فریادی که آگاهانه در آن روز سر دادید چنان لرزهای بر پیکر فتنه جویان و یزیدیان زمان افکندکه مایوسانه چاره ای جز گریز نداشتند و هوشیارانه حمایت خویش را با خط امام ورهبری به اثبات رساندید، آنگونه که یک باردیگر از امتحان و آزمایش سخت، سرافرازبیرون آمدید"

این بیانیه ادامه می‌دهد: "آفرین به این عزم و ارده و فهم سیاسی شما مردم عزیز که هر کجا انقلاب و اسلام نیازمندحضورتان بوده، نقش بی‌بدیل خود را به بهترین شکل ممکن ایفاء کردید. فتنه گرانی که رافت اسلامی شامل حالشان شده و نظام از مجازات آنها تا این زمان خودداری کرده باید بدانند که امت شهید پرور و ولایت‌مدار ایران اسلامی، دست از ارزشهای متعالی خود دست برنخواهد داشت و با هوشیاری کامل   و بصیرت نافذ عملکرد آنها را زیر نظر داشته و درمواقع لزوم برخورد لازم را با آنان خواهند داشت".

در ادامه این بیانیه آمده است:" آنها بدانند ما خسارتهای فرهنگی ،سیاسی ، اقتصادی و بین المللی که آنها برنظام تحمیل کردند و شیرینی حضور بیش از۸۰ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری دهم را به تلخی مبدل کردند را از یادنخواهیم برد.مردم ما می دانند که شدت تحریم های اقتصادی وهدف از به انزواکشاندن جمهوری اسلامی از فتنه ۸۸ شروع شد و فتنه گران  مقصران اصلی آن هستند و بایدجوابگوی مردم مومن و شهدای والامقام در روز قیامت باشند. چرا که با این آشوبها وفتنه گریها آب به آسیاب دشمن ریخته و خسارتهای جبران ناپذیری را به نظام تحمیل کردند".

در پایان این بیانیه آمده است:"و اینک ما طلاب وروحانیون بسیجی استان همدان درسالگرد حماسه تاریخی 9 دی اعلام می داریم در کنار شما ملت آگاه همواره در زیر پرچم ولایت در خدمت به نظام جمهوری اسلامی تا اهدای آخرین قطره خونمان ثابت قدم ایستاده ایم و پیوسته گوش به فرمان و لبیک گوی اوامر رهبر عزیزمان باقی خواهیم ماند. سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان همدان، ضمن گرامیداشت حضور حماسی شما مردم شریف در۹ دی سال ۸۸، انزجار خود را از حرکات مذبوحانه فتنه گران متذکر و حمایت و تبعیت کامل خود از فرامین سکاندار کشتی نجات امت، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیه‌ا... العظمی امام خامنه‌ای( مدظله العالی )را اعلام می‌دارد".

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما